• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب آسان نیست ولی شدنیه!

توضیحات : کتاب آسان نیست ولی شدنیه! به قلم رضا فریدون نژاد راه‌های رسیدن به هدف و موفقیت را به‌طور کامل و گام‌به‌گام شرح می‌دهد. همه‌ی کارهایی که در روز انجام می‌دهیم یا هر تصمیمی که می‌گیریم، دلیل خاصی دارد. هنگامی که هدفی را دنبال می‌کنیم، انگیزه‌ای برای انجام آن داریم. این رفتار هدفمند می‌تواند نوشیدن یک لیوان آب برای رفع تشنگی با خواندن یک کتاب برای کسب دانش بیشتر باشد. تعریف انگیزه، در لغت به معنای علت و دلیلی است که شخصی را به کاری وادار می‌کند و در اصطلاح به نیرویی اطلاق می‌شود که از درون فرد را به سمت یک هدف سوق می‌دهد. به همین خاطر نیروی اراده عاملی ضروری برای دست‌یابی به موفقیت است و ناامیدی و نبود انگیزه ممکن است شما را از رسیدن به اهداف‌تان بازدارد. افراد بسیاری هستند که در زندگی موفق نیستند، نه بخاطر این‌که استعداد، مهارت یا توانایی ندارند، بلکه بخاطر اینکه انگیزه کافی ندارند، خیلی زود خسته می‌شوند و به بهانه‌های مختلف کاری که انجام می‌دهند را رها می‌کنند. یقینا داشتن امید در شرایط سخت زندگی کار آسان و راحتی نیست اما بی‌شک بزرگ‌ترین هنر هر انسانی امیدوار بودن در شرایط سخت و دشوار زندگی است.

نام کتاب : آسان نیست ولی شدنیه!
نویسنده : رضا فریدون نژاد
تعداد صفحه : 137
حجم فایل : 4,380 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.