• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب آموزش مایکروسافت ورد ۲۰۱۹

توضیحات : مایکروسافت ورد به عنوان یکی از برنامه های که برای نوشتن و طراحی نمودن کتب، مجلات، اخبار استفاده میشود مورد توجه خاص کاربران نرم افزارهای مایکروسافت آفیس قرار گرفته و برای ایجاد نمودن کتاب و امثال اسناد های مکتوب دیجیتالی امکانات بسیار خوبی را فراهم میکند. که البته این امکانات در نسخه جدید برنامه ورد بیشتر گردیده که تجربه منحصر به فرد را برای کاربر ایجاد مینماید. که این ویژگی های جدید را بعداً مورد بحث قرار میدهیم.

مطالب این کتاب با ویژگی آموزش گام به گام، مصور و بیانی بدور از پیچیدگی و ابهام برای دانش آموزان و سایر علاقمندان عزیز تالیف شده است. در ضمن تعاریف مطرح شده در این کتاب به صورت ساده و کلی بیان شده و از بیان تعاریف دانشگاهی به دلیل دشوار شدن درک تعاریف خودداری شده است. این کتاب به سلسله کتاب قبلی یعنی آموزش مایکروسافت ورد ۲۰۱۶ تالیف گردیده که در اینجا نسخه جدید برنامه ورد (ورد ۲۰۱۹) را مورد بحث قرار میدهیم و این آموزش تمامی موضوعات جدید را تحت پوشش قرار داده است. و مطالب در ۱۱ فصل به همراه مثال های گام به گام ارایه شده است. مبحث یک رهنما در مورد اساسا ت برنامه ورد و چگونگی ایجاد و ثبت یک سند و یا متن می باشد

نام کتاب : آموزش مایکروسافت ورد 2019
نویسنده : فردوس رسولی
تعداد صفحه : 145
حجم فایل : 3,850 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال نظر دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب آموزش مایکروسافت ورد ۲۰۱۹”

  1. محمد علی نامداری گفت:

    ممنون از لطف شما.