• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب آیین سخنرانی

توضیحات : چرا افراد موفق ، بزرگ و تاثیر گذار در جهان اکثرا سخنوران ماهری نیزهستند ؟ چرا درباره موضوعاتی که در موردشان علاقه و اطلاعات داریم برای یکی دو نفر از دوستانمان به راحتی حتی برای چند ساعت می توانیم صحبت کنیم ولی وقتی بخواهیم همین مطالب را برای جمع زیادی از مخاطبان بیان کنیم دستپاچه وعصبی می شویم و به دلیل اضطراب حتی فراموش می کنیم چه می خواهیم بگوییم ؟ آیا تا به حال تصور کرده اید که روزی در برابر اجتماع عظیمی از مخاطبان صحبت می کنید و آنها با اشتیاق تمام به صحبتهای شما گوش می دهند و شما نیز همچنان با شور وحرارت سخنرانی می کنید ؟ آیا می دانستید که : صحبت کردن در برابرجمعیت ، فقط برای عده خاصی از افراد مشکل نیست و این مساله ای عمومیست ، حتی بهترین سخنرانان نیز در ابتدا دچار همین ترس وعدم تسلط بوده اند و توانایی صحبت کردن در برابر جمع استعدادی خدادادی نیست که فقط بعضی ها از آن برخوردارند؛ بلکه با علاقه و تمرین مثل هر توانایی دیگری میتوان به مهارتی باور نکردنی در اینباره دست یافت . و نیز حتما باور نمی کنید که آموختن فنون و مهارت یافتن در سخنرانی حتی یک دهم آنچه عموم مردم تصور می کنند ، سخت و دشوار نیست

اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 5 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب آیین سخنرانی”

  1. رضا گفت:

    سپاس از لطف بیکرانه شما
    شاد باشید
    زنده باشید
    برای ایران
    برای وطن

  2. رضا گفت:

    سپاس بی پایان از لطف بیکرانه شما
    کار بسیار خوبیست اسم نویسنده کتاب، قبل از دانلود توسط کاربر ذکر می شود
    درود خدا بر شما باد
    دوستون دارم .

  3. ژاله گفت:

    با سلام و عرض ادب به محضر دوستان ادیب و هنرمند parsbook!
    نهایت تشکر و قدر دانی را از شما عزیزان دارم بخاطر این همه لطف بیکران و این همه منابع خوب و مفید ک معرفی میکنید.
    سپاسگزارم
    پایدار باشید

  4. masome گفت:

    ممنونم از محبت شما

  5. تحیری گفت:

    با سلام و خسته نباشید از این همه لطف، که این همه کتاب های با ارزش را بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهید، انشا ا… اجر خداوند منان شامل حال تمامی کارکنان زحمت کش این سایت و خانواده محترم باشد.