• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب اطلس حقوق بشر

توضیحات :  مهم ترین ویژگی های کتاب حاضر به قرار زیر است : ۱-مفاهیم حقوق بشر به زبانی ساده – که برای همگان با هر سطح معلومات قابل فهم باشد – مطرح گردیده است . ۲- دسته بندی مفاهیم حقوق بشری به بخش های اصلی و تبیین زیر مجموعه های هر یک از بخش ها به گونه ای که خواننده می تواند خلاصه کتاب و حتی رویکرد آن را در فهرست مطالب آشکارا دریابد . ۳- ارائه ی آمارهای معتبر در زمینه ی نقض حقوق بشر در کشورهای مختلف با استفاده از نقشه ی جهان به منظور معرفی مناطق بحرانی و ارائه مثالهای روشن در هر مورد . ۴-در این اطلس مصور نشان داده شده است که حتی کشورهایی که از نظر نوع حکومت، مذهب، موقعیت جغرافیایی، وضعیت اقتصادی بسیار متفاوت هستند، در مورد حقوق بشر و نقض مقررات آن، رویکرد مشابهی دارند . ۵- مؤلف این اطلس جناب آقای اندرو فاگان با حفظ بی طرفی نه فقط به نقض حقوق بشر در کشورهای توسعه نیافته و یا در حال توسعه پرداخته، بلکه گونه های مختلف نقض حقوق بشر در کشورهای توسعه یافته را نیز مورد مداقّه قرار داده است . ۶- علاوه بر نمایش زیبای گرافیکی آمار، با ارائه تصاویر گوناگون و ذکر تاریخچه ای در خصوص اهم موضوعات مانند نسل کشی های متعدد قرن بیستم تلاش شده تا شمایی کلی از وضعیت حقوق بشر در جهان را به خواننده ارائه دهد .

نام کتاب : اطلس حقوق بشر
نویسنده : اندرو فاگان
تعداد صفحه : 128
حجم فایل : 5,710 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 3 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب اطلس حقوق بشر”

  1. seyed jazayeri گفت:

    با سلام بسیار ممنون و متشکر بابت کتاب مفیدی که بر روس ایت قراردادید لطفا کتاب حقوق بشر مرحوم مختاری را نیز به کتابهای خود اضافه کنید برا آگاهی مردم عالی است باز تشکر و قدردانی بخاطر چنین کتاب پربار

  2. شاهرخ مجدي گفت:

    درود بر شما
    ضمن شاد باش سال نو و آرزوی موفقیت همه عزیزان سایت “پارس بوک” مراتب سپاس خود را بابت امکان دانلود کتاب”اطلس حقوق بشر”
    ابراز داشته وکتاب معرفی شده را بسیار مهم جهت آگاه سازی نسبت به وضعیت خفقان وحقوق بشر می دانم.

  3. عبد الله بصیرت گفت:

    السلام علیکم و رحمه الله وبرکاته
    تشکر از کار گردانان عزیز.
    من از این کتابها استفاده خوب میکنم امیوارم اگر یک تعداد کتاهای حقوقی به روز شده را اگر لطف بفرمایید.