• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب اقتصاد چرخشی در شهرها‎‎

توضیحات :    این کتاب تشریح ناکارآمد بودن مدل خطی «تولید، مصرف و دفع» ، اقتصاد چرخشی را به عنوان چرخه مداوم بهینه سازی منابع تعریف می کند که به معنای جایگزین کردن منابع تجدیدپذیر برای جلوگیری از هدررفت انرژی و دیگر منابع است. با توجه به این که پیش بینی می شود تا سال 2050 هفتاد درصد جمعیت جهان شهرنشین شوند، تامین منابع زندگی برای چنین جمعیتی می تواند به بحران بزرگی تبدیل شود. شهرها در عین حال که میزان فراوانی از منابع را مصرف می کنند، محلی مناسب برای کار، خلاقیت و نوآوری هستند و با هم ظرفیت ها و هم مصارفشان، نقش مهمی در انتقال به اقتصاد چرخشی دارند. این گزارش راه حل هایی برای بهبود بازیافت پسماند بخش مسکونی، ضایعات بخش عمران، زیرساخت و ساختمان سازی، استفاده مجدد از آب باران، تولید انرژی پاک و کارآمد، تصفیه پسماندهای دارویی و همچنین تهیه کالا و خدمات ارائه می دهد

نام کتاب : اقتصاد چرخشی در شهرها‎‎
نویسنده : شهرداری اصفهان
تعداد صفحه : 54
حجم فایل : 9,400 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.