• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب بازی با اعداد

توضیحات :   اندک آشنایی با ریاضیات، یعنی دانستن قواعد ساده و ابتدایی حساب و هندسه، کافی است تا خواننده بتواند از این کتاب استفاده کند. فقط تعداد قلیلی از مسائل نیاز به تشکیل معادلات ساده و حل آن دارد. مباحث کتاب، هم‌چنان‌که می‌بینید، بسیار متنوع است و موضوع آن را مجموعه مرکبی از معماها و اعمال جالب ریاضی و مسائل عملی سودمند در خصوص محاسبه و اندازه‌گیری تشکیل می‌دهد. مؤلف ضمن اجتناب از تکرار مطالبی که قبلاً در سایر آثار خود (شیرین‌کاری‌ها و سرگرمی‌ها و مسائل و…) آورده کوشش فراوان به کار برده است تا کتابی بدیع و دل‌انگیز به خواننده عرضه کند. در این کتاب خواننده تقریباً با صد معما و مشکل که در آثار قبلی اشاره‌ای به آن‌ها نشده است آشنا خواهد شد. فصل ششم کتاب، یعنی (اعداد غول پیکر) از آثار پیشین مؤلف اقتباس شده و با اندک جرح و تعدیلی، همراه با چهار داستان نو در این مجموعه جای گرفته است.

اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 3 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب بازی با اعداد”

  1. Amir گفت:

    سلام وعرض ادب ببخشیدچرانمیشه کتاب دانلودکنیم مثل سابق ..ممنونم🙏

  2. رجائی گفت:

    برای دانلود روی لینک دانلود کلیک راست بکنید و گزینه ذخیره لینک را انتخاب کنید

  3. رضا شعبانی گفت:

    سلام مدتی است که امکان دانلود کتاب مقدور نیست .