• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب برنامه ریزی تحصیلی و شغلی

توضیحات : بسیاری از افراد تصمیم‌های شغلی خود را از طریق مشاهده دنیای اطراف و تلاش برای تطابق خودشان با این دنیا اتخاذ می‌کنند. این امر مخالف کاری است که واقعاً باید انجام شود. بهترین مسیر شغلی فرایندی است که از درون آغاز می‌شود (یک نوع تکامل خودآگاهی). شما می‌بایست از مهارتها، استعدادها، توانایی‌ها، امکانات و ویژگی‌های منحصر بفردتان آگاه شوید چون این خودآگاهی چرخه‌ای است که فرد را به سمت یک شغل رضایت‌بخش هدایت می‌کند. شناخت مهارتهای قابل انتقال یک قدم اساسی در برنامه‌ریزی شغلی است.

راهنمایی شامل ارزیابی با ترکیب ماهرانه ای از معیار های آموزشی و پیش بینی شخصیت آینده ی نوجوانان است . مدرسه باید قادری به ارائه ی تصویر روشنی از توانایی های هر یک از دانش آموزان باشد . بنابراین تا آن جا که امکان  پذیر باشد باید مشاوران راهنمایی شغلی برای کمک به انتخاب رشته  تحصیلی مناسب (با توجه به نیاز بازار کار ) در دسترس باشند تا مشکلات یادگیری را تشخیص دهند و هنگام ضرورت در مورد حل مشکلات اجتماعی نیز دانش آموزان  را یاری دهند با توجه به مطالب ذکر شده ، لازم سات در مورد میزان تاثیر آموزش درس برنامه ریزی تحصیلی و شغلی در افزایش اطلاعات و آگاهی دانش آموزان به منظور انتخاب رشته تحصیلی مناسب تحقیق انجام بگیرد.

نظر به عدم چاپ و انتشار کتاب درسی برنامه ریزی تحصیلی شغلی سال اول متوسطه و تقلیل ساعت اختصاص یافته به این درس در برنامه کلاسی همچنین نقش و اهمیت انکار ناپذیر آن در آگاهی دادن به دانش آموزان و ترسیم مسیر صحیح هدایت تحصیلی و به تبع آن انتخاب شغل مناسب در آینده از سوی دانش آموزان بر اساس تجربیات شخصی سالهای تدریس این درس در کلاسها مجموعه حاضر را در ۴ فصل تدوین نموده تا همکاران بزرگوار مشاور و دانش آموزان عزیز با استفاده از آن ضمن هماهنگی در عمل و وحدت رویه داشتن در خصوص مباحث و مطالب قابل ارائه در کلاسها از سردرگمی خلاصی یافته و بتوانند به شیوه ای هدفمند به اهداف کلی و مورد انتظار این درس نائل آیند.

نام کتاب : برنامه ریزی تحصیلی و شغلی
نویسنده : طیبه زندی پور
تعداد صفحه : 152
حجم فایل : 2,510 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.