• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب به من بگو گورخر

توضیحات :  «به من بگو گورخر» با قالبی طنز، داستان زنی جوان و ایرانی است که به‌عنوان آخرین وارث یک میراث ادبی مسئولیتی سنگین دارد. او تاجایی‌که می‌تواند کتاب می‌خواند و خاطرات سفری را که با پدرش داشته مرور می‌کند؛ گریز از جنگ ایران و عراق و گذر از کردستان و کاتالونیا به آمریکا. او به خاطر این اثر برنده جایزه “فاکنر” شد.

یادداشت مترجم: این کتاب ترس محتسب خورده بود و جا در جا به دست خودم سانسور و باز همان متن شرحه به شرحه رفته بود توی پستوهای وزارت ارشاد به چنان دست اندازی افتاده که هیچ امیدی به انتشارش نبود. تا اینکه بزرگانی بسیار بزرگتر از من بیانیه ای دادند و جراتی به دلم افتاد تا متن را دوباره دست بزنم و همه جاهایی که در آورده بودم را اضافه کنم و توی اینترنت هوا کنم (به قول استاد قائد) که از من کمترین، دیگر بیش از این بر نمی آید توی این روزهایی که هرکسی به فراخور خودش کاری می کند…

نام کتاب : به من بگو گورخر
نویسنده : آذرین وندرولیت علومی
تعداد صفحه : 287
حجم فایل : 2,400 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.