• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب تاریخ جنگ پنهانی

توضیحات :  بعد از اینکه حکومت فرانسه در سال ۱۹۴۰بر اثر حمله شدید آلمان شکست خورد و درخواست متارکه جنگ کرد، ژنرال دوگل افسر ارتش فرانسه که در طول مدت جنگ فرانسه و آلمان، فرمانده یک تیپ بود، با درخواست متارکه جنگ از طرف حکومت فرانسه مخالفت کرد و به لندن رفت و در آنجا اساس (حکومت فرانسه آزاد) را بنیاد نهاد و آن حکومت را دولت انگلستان و آنگاه دول آمریکا و شوروی به رسمیت شناختند. وقتی حکومت (فرانسه آزاد) در لندن به وجود آمد، نیمی از کشور فرانسه تحت اشغال ارتش آلمان بود و بعد ارتش آلمان تمام کشور فرانسه را اشغال کرد. نویسنده کتابی که اینک در دستان خواننده می باشد موسوم به (سرگرد رمی) که سپس به درجه سرهنگی رسید، از اولین روز تشکیل حکومت (فرانسه آزاد) در لندن، با ژنرال شارل دوگل، رئیس آن حکومت همکاری می کرد و از طرف ژنرال دوگل، به سمت رئیس اداره اطلاعات حکومت فرانسه آزاد انتخاب شد.

پس از اینکه حکومت آلمان، کشور فرانسه را اشغال کرد، در آن کشور دسته هایی از میهن پرستان فرانسوی علیه حکومت اشغالگر به مبارزه برخاستند و همین که (سرهنگ رمی) به ریاست اداره اطلاعات حکومت فرانسه آزاد رسید، در صدد برآمد که مشاغل دسته های میهن پرست فرانسه را برای مبارزه با حکومت اشغالگر، متمرکز نماید.

شعله‌ور شدن جنگ در اروپا منجر به تغییرات سیاسی متعددی در فرانسه شد و نهایتاً مارشال پتن به ریاست جمهوری فرانسه رسید. پس از اشغال فرانسه و امضای قرارداد صلح با آلمان نازی، دولتی وابسته به آلمان در جنوب فرانسه به نام دولت ویشی با ریاست جمهوری پتن ایجاد شد. ژنرال دوگل افسر ارتش فرانسه بود و در جنگ اول جهانی شرکت داشت و در نبرد وردون زخمی شد. در جریان جنگ جهانی دوم فرمانده نیروهای فرانسه آزاد شد. او پس از جنگ به مقام ریاست جمهوری فرانسه رسید.

نام کتاب : تاریخ جنگ پنهانی
نویسنده : سرهنگ رمی
تعداد صفحه : 235
حجم فایل : 2,530 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 5 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب تاریخ جنگ پنهانی”

  1. طاهر قرشیخ گفت:

    هزاران درود و ادب و احترام صادقانه نثار همه دست اندر کاران سایت وزین پارس بوک. آرزوی تندرستی و تداوم سلامتی و موفقیت و سربلندی برای همه شما دارم!

  2. طاهر قرشیخ گفت:

    خیلی خیلی از تمامی شما دست اندرکاران پارس بوک صمیمانه سپاسگزارم. تندرست و سلامت باشید!

  3. بهمن گفت:

    درود بر پارسبوکیان. هرچند من ذبیح اله منصوری را یک چاخانپرداز بزرگ می دانم، زیرا کتابهایی پر حجم از ذهن بسیاز توانای خودش می نوشت وآنرا به نویسندگانی نیست درجهان می بست، همچون: ژان موله و کورت فریشلر که هرگز نبوده اند، اما پاورقیهایش در مجله دانستنیها را می خواندم و بعدها فهمیدم بسیاری را از خودش در آورده بود، بویژه مقاله هایش در باره ابن سینا. او ذهنی توانا و حافظه ای شگفت انگیز دارد. خدابیامرزدش.

  4. محمد گفت:

    باسلام و عرض ادب،
    از تلاش و زحمت های شما عزیزان نهایت سپاس و تشکر را دارم .
    ان شاء الله در نوشتن کتابی که در دست تالیف دارم ؛ حتما” از سایت خوب شما نامی به یادگار خواهم گذاشت.

    با احترام
    محمد

    • طاهر قرشیخ گفت:

      ممد کتابت تموم شد لطفن یه نسخه بطور رایگان به من ثروتمند پولدار فقیر مفلس هدیه کن! دمت گررررم