• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب تاریخ سلطانی

توضیحات : ارگ، حاکمان، میراث خواران، ریش سفیدان و برخی از به اصطاح روشنفکران از هر قوم و تباری که باشند در کنار اموری که پیش میبرند شغل دیگری نیز دارند؛ ای نکه هرگاه رعیت زیر فرمان شان از زندگی در وضعیت موجود ناامید گشته و به شیوه ی اداره ی امور معترض شدند، دستی در انبار مفاخر تاریخ کرده و چیزی بیرون کشند تا موقتاً تسکینی باشد بر درد بدبختی مردم. ای نها در این کار آنقدر لایق و  ایسته اند که حقایق عینی و انکارناپذیری مثل جنگ های بیهوده و بی پایان، نس لکشی ها، بیماریها، گرسنگی ها، جهالت ها و عقب ماندگی هایی را در روز روشن و پیش چشم همگان انکار می کنند و مردم را با دروغ و توهمی که خودشان و اسلا فشان ساخته اند در وضعیت و مسیری که دلخوا هشان است نگه می دارند. در رویای مخاطب ای نها هیچ خلایی برجای نم یماند.

وضعیت حق‌تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست، بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد؛ اگر در این باره اطلاعاتی دارید با ما تماس بگیرید. در صورتی که شما مالک این اثر هستید می‌توانید اجازه انتشار رایگان نسخه الکترونیکی آن‌ را به ما بدهید.
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال نظر دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب تاریخ سلطانی”

  1. ذکریا محمدی (صفحه‌آرایی انتشارات امیری) گفت:

    با عرض سلام خدمت شما و دست‌اندرکاران سایت.
    جناب وسیم امیری رییس انتشارات امیری ساعاتی پیش از این نظری که من می‌نویسم با من از طریق ارتباط تلیفونی به تماس شدند و خواستار حذف این کتاب از سایت مذکور شدند؛ چون این کتاب حق نشرش فقط و فقط مربوط به انتشارات امیری می‌باشد. بنابراین، امیدوارم در اسرع وقت با دریافت این نظر بنده کتاب را از سایت مذکور حذف نموده و تأییدیه آنرا به ایمیل فوق بفرستید.
    سپاس فراوان