• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب تروریسم و جنگ

توضیحات :  پروفسور هاوارد زین یکی از شناخته شده ترین روشنفکران آمریکا است . از وی کتابهای زیادی در باره جنگ، مبارزه با نژاد پرستی، علوم سیاسی، عدالت اجتماعی و خصوصاً تاریخ به چاپ رسیده . قلم وی صریح و روشن است و با گیرائی خواننده را به عمق مسائل رهنمون میشود. با وجود اینکه امروز بیش از ۸۰ سال از عمر هاوارد زین می گذرد، گذشت زمان بر مشغله فکری و روشن بینی او در تحلیل مسائل مهم جهانی سایه نیافکنده . و حرفه اصلی او یعنی تدریس علوم سیاسی وی را از جهان طنز و ادبیات دور ننموده . صاحب نظران با نمایشنامه های طنزآلود و نیش دار هاوارد زین در زمینه های اجتماعی آشنائی  کامل دارند. هاوارد زین در آثارش بیشتر از تاریخ مبارزات مردم، فلسفه تاریخ، جنگ طلبی حاکمی تها و پلید یهای جنگ سخن می گوید . و هر چند خود او در جنگ دوم جهانی در زمره خدمه بمب افکن های نیروی هوائی آمریکا بود، امروز نظریه جنگ را در هر صورت ممکن محکوم م یداند. برای زین، جنگ دوم آخرین جنگی است که می توان تا حدودی از آن با سربلندی یاد کرد . در واقع شرکت در همین جنگ و مشاهده فجایع آن بود که پس از پایان جنگ دوم وی را تبدیل به یک تمام عیار کرد. « جنگ ستیز ۱ » هاوارد زین در محله فقیرنشین بروکلین در یک خانواده کارگری چشم به جهان گشود . در جوانی کارگر اسکله بود . در هنگام شروع جنگ دوم به خدمت سربازی اعزام شد و پس از پایان جنگ با استفاده از ارایه می داد « کهنه سربازان » کمک هائی که دولت به امکان ورود به دانشگاه کلمبیا را یافت و در رشته تاریخ موفق به اخذ دانشنامه دکترا از این دانشگاه شد. در توضیح تاریخچه مبارزات ضد امپریالیستی در آمریکا، هاوارد زین از افراد، گرو ه ها و انجم نهائی سخن می گوید که برای خواننده فارسی زبان شاید ناآشنا باشند. سعی مترجم بر آن بوده که با ارایه پانویس ها، تاریخچه زندگی، م بارزات و فعالیت های این افراد، گروه ها و انجمن ها را در دسترس خواننده بگذارد. هر چند که گهگاه، برای بهتر نشان دادن مواضع هاوارد زین و شناساندن وی به خواننده، دست به ارایه تحلیل هائی از نظریات شخصی خود او نیز برداشته . امید آنکه در ارایه این توضیحات راه افراط نپیموده باشد.

نام کتاب :
نویسنده : تروریسم و جنگ
تعداد صفحه : 210
حجم فایل : 1,120 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 4 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب تروریسم و جنگ”

  1. ددددد گفت:

    با عرض سلام تشکر از شما

    من سخت ضرورت به چند کتابی که در باره تروریزم و جنگ نوشته باشد ضرورت دارم لطفا به ادرس من ارسال دارید چرا که کارخانگی دارم بعید از لطف تان نخواهد بود

  2. فرزانه پاکروان گفت:

    سلام ضمن تشکر از شما
    خواهش می کنم کتاب اخلاق ایرانیان از محمد جمال زاده که یک رمان نویس می باشد را نیز منتشر نمایید
    با تشکر

  3. شمیانه گفت:

    باسلام وعرض تبریک جشن نوروز لطفا به آدرس بنده کتابهای تکتیک وتخنیک روشهای نیروهای انتظامی وپلیس علمی را ارسال فرموده ممنون شما

  4. مریم گفت:

    لطفا کتابهایی در مورد رسانه و تاثیر منفی ان برایم ارسال کنید