• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب تغییر بزرگ، جهان در سال 2050

توضیحات : تخمین میزان گرم شدن زمین دشوار است. علم تغییر آب و هوا تا حدی به این موضوع آگاه است، علم می تواند بیانگر این موضوع باشد که دی اکسید کربن و دیگر عناصر چگونه بر سرد و گرم شدن هوا موثر خواهد بود، با این حال هنگامی که پای پیش بینی تغییر آب و هوا که با یک عنصر خاص در اتمسفر به وجود می آید پیش کشیده می شود، علم به سطحی از نداشتن قطعیت می رسد. میزان مصرف انرژی سوخت ترکیبی، جنگلداری، کشاورزی و رشد اقتصادی هم به این عدم قطعیت دامن می زند. حتی نحوه تاثیر آب و هوا بر رفتار مردم هم این موضوع را پیچیده تر می کند. قطعا با تسریع روند گرمایش زمین، اقدامات چشمگیر و سختگیرانه تری از آنچه امروز شاهد آن هستیم اتخاذ خواهد شد. در عین حال روند افزایش گرما ممکن است بر منابعی که برای جلوگیری از این امر لازم است هم تاثیر منفی داشته باشد و کار را بیش از پیش سخت کند. تمامی این عوامل دست به دست هم می دهند تا امکان تخمین وضعیت آب و هوا را در سال 2050 تا حدی غیر ممکن کنند. آنچه مراقبت و کنترل بیش تری را طلب می کند مسیری است که دنیا به سمت گرم تر شدن طی می کند. اگر روند کنونی رو به افزایش باقی بماند، دنیا در سال 2050 با فاجعه ای در مقیاس یک سیاره مواجه خواهد بود.

نام کتاب : تغییر بزرگ، جهان در سال 2050
نویسنده : گروه موئلفین
تعداد صفحه : 314
حجم فایل : 4,220 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 2 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب تغییر بزرگ، جهان در سال 2050”

  1. m.m گفت:

    باسلام خیلی عالی ومفیدبود.مرسی