• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب تقویم انگیزشی ۱۳۹۸

توضیحات : در کتاب الکترونیکی تقویم انگیزشی ۱۳۹۸ اثر شهریار مرزبان، سعی شده ابعاد مختلف زندگی مورد توجه قرار بگیرد، تا بتوانیم در همه‌ی ابعاد زندگی خود رشد و پیشرفت داشته باشیم. نویسنده مانند تقویم ۹۷ ابتدا به تشریح اهمیت هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و مثبت اندیشی به صورت کامل اشاره کرده است و هم‌چنین مواردی مثل تغییر عادات، اهمیت مطالعه روزانه، اهمیت ورزش و اهمیت شکرگزاری را مورد بررسی قرار داده و در هر روز برای این موارد جایی را در نظر گرفته که آن‌ها را فراموش نکنید و در برنامه روزانه خود جای بدهید. در بخش بعد این کتاب، تقویم سال ۱۳۹۸ در ۷۰ صفحه برایتان فراهم شده و یک ستون از تقویم را به متن‌های انگیزشی و ستون دیگر را به اهداف روزانه و ستون‌های دیگر را به کار‌های ضروری که به رشد شما منجر می‌شود، تقسیم شده تا هر روز را با انرژی مثبت شروع کنید و با پیشروی به سوی اهداف به اتمام برسانید

اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 2 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب تقویم انگیزشی ۱۳۹۸”

  1. علیرضا مجیدی گفت:

    سلام و سپاس از مهرتون جهت ارسال این تقویم ارزشمند انگیزشی