• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب مجموعه حرکات ورزشی جهت پیشگیری و درمان درد عضلات

توضیحات : امروزه با توجه به پیشرفت علوم و فناوری، هر گونه تغییر جدید می تواند آثار متفاوتی را در کلیه ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و اقتصادی انسان به وجود آورد.اما از این میان عواملی که در سلامت انسان تاثیرگذار است، از نقش ویژه ای برخوردار می باشد. امروزه به دلیل گذر اپیدمیولوژیک یعنی جایگزینی بیماری های غیرواگیردار به جای بیماری های واگیردار به دلیل کنترل عوامل بیولوژیک از یک طرف و نقش رفتارهای ناهنجار بهداشتی و سبک زندگی و شیوه های تغذیه در افزایش میزان بیماری های غیرواگیردار از طرف دیگر، لزوم تغییر نگرش در مراقبت و بهداشت با هدف حفظ و ارتقای سلامتی ضروری است.با توجه به موارد ذکر شده نقش بی تحرکی به عنوان یکی از عوامل اصلی در شیوع بیماری ها و بروز مرگ، حائز اهمیت است. آنچه پیش روی شماست، یک سری حرکات ایستا و پویا جهت پیشگیری از درد عضلات بدن و حفظ سلامتی می باشد. امیدوارم انتشار این اثر، تاثیری در حفظ سلامت افراد داشته باشد و بتواند پاسخ مثبتی به نیازهای افرادی که درصدد سلامت خود هستند؛ بدهد.

نام کتاب : مجموعه حرکات ورزشی جهت پیشگیری و درمان درد عضلات
نویسنده : سمانه قائدیان
تعداد صفحه : 47
حجم فایل : 1,310 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 11 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب مجموعه حرکات ورزشی جهت پیشگیری و درمان درد عضلات”

  1. somaeh گفت:

    با سلام و خسته نباشید مدتی دنبال چنین مطالبی می گشتم ممنون که برایم ایمیل فرمودید . به امید موفقیت روز افزون شما. کتاب درمان میگرن با داروهای گیاهی را اگر می شود برایم ایمیل فرمائید.با سپاس

  2. hame گفت:

    کتاب هاتون اگة به روز تر باشه بهتره

  3. فریاد گفت:

    mer30.alie dastetoon dard nakone

  4. mary1986 گفت:

    سلام.واقعا ممنونم ازسایت خیلی خوبتون.اگه بتونین لیست کتابهای زبانشناسی انگلیسی رو جهت دانلود تو سایت قراربدین واقعا ممنون میشم.با تشکر.

  5. abolfazl rafiee گفت:

    کتاب هاتون اگة به روز تر باشه بهتره-

  6. امير گفت:

    باسلام متشكر از سايت جالبتون

  7. psdk گفت:

    سلام .ممنونم از اینکه این کتاب ها رو در اختیار ما گذاشتین .

  8. محمد رضا مداح گفت:

    ممنونم از کتابهای خوبی که جهت دانلود قرار می دهید.

  9. jasem گفت:

    salam baba toro khoda ketabaye amozeshe masajh ro to sayt bezarid sayteton kheyli kamele faghat in mozooo nadare man az paye sabetaye saytetonam azyat nakkonid dobare in payamo ferestadam ama khabari nashod.dameton garm mer30

  10. somaeh گفت:

    با سلام و خسته نباشید و تشکر از ارسال کتاب و مطالب – اگر امکان دارد کتابهای بیشتری برای دانلود قراردهید. با تشکر فراوان

    • هاشم گفت:

      با سلام
      اگه کتاب “مجموعه حرکات ورزشی جهت پیشگیری و درمان درد عضلات” رو برام ایمیل کنین ممنون میشم. هر کار میکنم نمیتونم دانلود کنم.(hashem_mhb@yahoo.com)
      ممنون