• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب خود درمانی سرطان

توضیحات : در جریان سرطان ، سلولهای سرطانی به عنوان ماده خارجی مورد شناسایی قرار می‌گیرند و سلولهای دفاعی بدن بر علیه آنها واکنش نشان می‌دهند. میزان این واکنش باید به حدی باشد که سلولهای سرطانی را نیز مانند سلولهای عفونی و عوامل انگلی از بین ببرد تا بتوان ادعا کرد قدرت دفاع در برابر سرطان را دارد. در غیر این صورت باید گفت که دستگاه ایمنی بدن در برابر هجوم سلولهای سرطانی تاب مقاومت ندارد و در اکثر موارد و بطور طبیعی به همین منوال است. هدف از ایمنی درمانی آن است که از طرق متعدد ، عوامل روانی و غیر روانی ، واکسنها ، تغذیه ، ورزش ، داروها و … بتوان سیستم ایمنی بدن را به مقابله با سلولهای قوی سرطانی که قدرت فوق العاده‌ای در تکثیر دارند، سوق داد.

نکته بسیار مهم دیگر که بایستی در سرطان در نظر داشت، بهبودی خودبخود و غیر منتظره بعضی از بیماران سرطانی است. این بهبودی خود بخودی مثلا در مورد سرطان سینه ، سرطان ریه ، سرطان پروستات به علت تحریک دستگاه ایمنی و هورمونی بدن صورت می‌گیرد و معمولا در زمان بلوغ ، حاملگی ، زایمان یا یائسگی و بخصوص متعاقب عفونتهای همراه با تب شدید آغاز می‌شود. به عبارت ساده‌تر ، عفونت ایجاد شده که بعد از جراحی در بعضی از این بیماران ایجاد می‌شود، دستگاه ایمنی بدن را تحریک می‌کند و مواد تولید شده باعث فعال شدن اجزای دیگر دستگاه ایمنی شده و در نتیجه باعث مرگ سلولهای سرطانی می‌شوند.

نام کتاب : خود درمانی سرطان
نویسنده : فاطمه سادات بخشایش
تعداد صفحه : 75
حجم فایل : 1,570 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 3 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب خود درمانی سرطان”

  1. محمدلاهوتیان گفت:

    باعرض سلام و آرزوی موفقیت برای همگی اعضااین سایت من نتوانستم خوددرمانی سرطان رادانلودنمایم در ورد لطف کرده راهنمایی فرمایید
    word

  2. اشرفی گفت:

    ممنون از سایت خوبتون

    • صمد گفت:

      با سلام کتاب را دانلود کرده و حود ۲۰صفحه از آن را مطالعه کردم در این حد کتاب مفید ارزیابی گردید واز انجاییکه مدتها است در انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی فعال هستم و انواع برشور و فمفلت و……در خصوص پیشگیری از سرطان میتواند مفید باشد خوشحال میشویم اینگونه مطالب در صورت موجود بودن ارسال گردد . باتشکر