• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب خوشنویسی

توضیحات : خوشنوىسى، زىبانگارى حروف و کلمات است براساس اصول و قواعدى مشخص و معىن. توجه به خوشنوىسى و گسترش آن در گذشته به دلىل کتابت قرآن و کتب احادىث بوده است. آىاتى در قرآن مبنى بر عزت قلم و اعتبار آموختن باعث گردىد تا خط در مىان مسلمانان به عنوان پدىده اى الهى و روحانى مورد توجه قرار گىرد و از احترام وىژه اى برخوردار باشد. همچنىن براى هنرمند خوشنوىس نىز آداب خاصى قائل گردىدند که مهارت ترک معاصى و صفاى باطن از آن جمله است.

هنر خوشنوىسى هم در ثبت و نشر پىشرفتهاى علمى و فرهنگى و همىن طور در حوزهٔ هنرهاى کاربردى به صورت گسترده اى مورد بهره بردارى هنرمندانه قرار گرفته است. در عصر حاضر نىز با پىشرفتهاى روزافزون که در صنعت عظىم چاپ پدىد آمده و هر چند گاه فنآورى جدىدترى در اىن زمىنه ارائه مى گردد، خط همچنان جاى شاىسته خود را حفظ کرده است. کتاب حاضر که براى رشته هاى گرافىک، چاپ و صناىع دستى تألىف و تدوىن شده است، در نظر دارد به موازات ارائه اطلاعاتى پىرامون دانش نظرى خوشنوىسى، فراگىران را در جهت آموزش و کسب مهارت عملى در نگارش نستعلىق و شناخت وىژگىهاى انواع خوشنوىسى راىج، ىارى دهد.

نام کتاب : خوشنویسی
نویسنده : اسماعیل رشوند
تعداد صفحه : 112
حجم فایل : 6,490 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 4 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب خوشنویسی”

  1. mm گفت:

    باسلام خیلی عالی بود.مرسی

  2. وحید گفت:

    این فایل کتاب خوشنویسی مشکل دارد و با ادوبه ریدر باز نشد