• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب دانستنی‌های پزشکی

توضیحات :  کتاب دانستنی‌های پزشکی مواردی از قبیل “آداب طب و پزشکی در اسلام”، “اسلام پزشک بی‌دارو”، “چگونه بخوریم تا سالم بمانیم” و “خوردنی‌ها و آشامیدنی‌ها از نظر پیشوایان علم و دین” را براساس طب سنتی و آیات و روایات مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

در بخشی از کتاب دانستنی‌های پزشکی می‌خوانیم: یکی از اصحاب می‌گوید که حضرت موسی بن جعفر (ع) فرمود: مرزه داروی امیر المؤمنین علی (ع) بود و آن حضرت می‌فرمود: مرزه در معده پرز‌هایی مانند پرز‌های حوله ایجاد می‌کند. شخصی از رطوبت، خدمت حضرت موسی بن جعفر شکوه کرد. حضرت به او دستور داد مرزه را بکوبد و ناشتا از آن بخورد. سرشاخه گلدار مرزه، معطر و نیرو‌دهنده است. مرزه عمل هضم را آسان می‌کند و به‌علاوه مقوی معده، مدر و بادشکن نیز هست. در سوء هاضمه، زردی، حالات بحرانی آسم و نفخ، اثر معجزه آسایی دارد. لوسیون (آب حاوی ماده دارویی) آن در زخم‌های دیر علاج، و جوشانده آن در رفع درد‌های روماتیسمی، درد‌های عصبی، و نیز تقویت جسمانی کودکان ضعیف و یا مبتلا به راشیتیم (نرمی استخوان‌ها) به‌کار برده می‌شود.

نام کتاب : دانستنی‌های پزشکی
نویسنده : مرکز تحقیقات رایانه اي قائمیه اصفهان
تعداد صفحه : 1659
حجم فایل : 11,800 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.