• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب ‎‎در عین حال

توضیحات :  داستان بلند یا رمان کوتاه «در عین حال» به گونه‌ای روایت وضعیت مردم ماست در جامعه‌ای که قرار و مدارش را از دست داده و از همه‌سو گرفتار تشتت است و از مرکز می‌گریزد، مردمی که در هیچ زمینه‌ای همدلی ندارند. هرکسی در جهان خودش زندگی می‌کند و این جهان‌ها گاه آسوده از کنار هم می‌گذراند و گاهی با هم تعارض پیدا می‌کنند و درگیر می‌شوند. روایت با یک دستگیری گسترده شروع می‌شود و ماموران در می‌یابند بسیاری بی‌جهت دستگیر شده‌اند و آزادشان می‌کنند. هرچند این دستگیری خود وضعیتی گروتسگ دارد و این وضعیت تا نزدیک به پایان ادامه می‌یابد.  دستگیری سبب آشنایی چند نفر و ادامه داستان می‌شود. در میانه‌ی داستان دو نویسنده‌ی مشهور مُرده به ایران سفر می‌کنند و در پاره‌ی سوم داستان، فرشته‌ی آزادی که از داخل تابلویی گریخته در خیابان‌های تهران سرگردان می‌شود.

نام کتاب : در عین حال
نویسنده : محمد قاسم زاده
تعداد صفحه : 142
حجم فایل : 1,370 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال نظر دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب ‎‎در عین حال”

  1. مینا گفت:

    بهترین سایت کتاب الکترونیک هست چند سال از کتابهاش استفاده میکنم و واقعا عالیه❤