• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب راهنمای استفاده از فیس‌بوک برای والدین

توضیحات : مطالب این کتاب به گونه‌ای طراحی شده است تا به شما کمک کند ماهیت و طرز استفاده ایمن از سایت فیس‌بوک را به خوبی فرا گیرید. با خواندن این کتاب، اطلاعات شما در این زمینه بهتر خواهد شد و قادر خواهید بود به نحو موثرتری با کاربران جوان فیس‌بوک، ارتباط برقرار کنید. برقراری ارتباط موثر با کاربران جوان فیس‌بوک به دلایل زیر مهم است؛ ۱) اگر فرزندان ما در مسیر اشتباهی قرار داشته باشند، از آنها می‌خواهیم که به نصایح ما گوش دهند و به سمت ما برگردند، و ۲) از آن جایی که اینترنت به طور روزافزونی در حال تبدیل شدن به ابزاری اجتماعی و متحرک است در عصر کنونی، راهنمایی و پشتیبانی از والدین، نقشی بسیار کلیدی در سلامت و  اتخاذ رفتارهای درست افراد جوان  در رسانه‌های اجتماعی و تکنولوژیها دارد.

نام کتاب : راهنمای استفاده از فیس‌بوک برای والدین
نویسنده : مجله اینترنتی گویا آی تی
تعداد صفحه : 61
حجم فایل : 1,530 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 3 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب راهنمای استفاده از فیس‌بوک برای والدین”

  1. فرزاد گفت:

    با سلام لطفاً اگه ممکن است وبسایت خود را نیز بروی اینترانت( اینترنت ملی) هم قرار بدهید چون تمام مدارس ادارات ودانشگاه ها موظف به ارائه خدمات اینترانت شده اند وکمک اینترنت آزاد از ادارات وموسسات دولتی جمع می شود با تشکر فرزاد از سنندج

  2. milad گفت:

    سلام دوست عزیزکتاباتون خیلی عالیه ولی این کتاب غلط های نگارش فراوانی داره که ازتون خواهش میکنیم که این غلط هروبزودی برطرف کنید.

  3. شهرزاد گفت:

    خسته نباشید هر روز یه کتابی برام فرستاده میشه اما چه فایده از هیچکدوم نمیتونم استفاده کنم چون گوشی سامسونگ گالکسی نه جاوا داره نه فایلای زیپ رو باز میکنه فقط فایل آ پ ک رو میخونه که ارسالی های شما هم اینگونه نیستن برای این مورد هیچ کاری نمیشه کرد ؟ در ضمن من بیشتر کتاب شعر و رمان درخواست کرده بودم نه فنی در هر حال دست شما درد نکنه ممنون .