• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب رمان مردان کوچک

توضیحات :  در این کتاب که می‌توان آن ‌را از آثار مهم در ادبیات کلاسیک معاصر، مخصوص نوجوانان به‌ شمار آورد حوادث جالب و صحنه‌های مهیجی اتفاق می‌افتد که موجب می‌شود مخاطب با لذت آن را تا انتها مطالعه کند. ماجرای “مردان کوچک” در مدرسه‌ای شبانه‌ روزی کوچکی در کشور آلمان می‌گذرد جایی  که در آن چندین پسر بچه ده دوازده ساله و یک دو دختر کوچک زیر نظر یک زوج مهربان زندگی می‌کنند. در این رمان می‌خوانیم: خانم بائر یک روز بعد از تمام شدن کار مدرسه تا چشمش به شوهرش افتاد بی‌مقدمه گفت:”فریتز، من فکر تازه‌ای کرده‌ام.” آقای بائر پرسید: “خوب عزیزم! این فکر تازه تو چیست؟” و بعد با اشتیاق تمام منتظر شنیدن عقیده تازه خانم بائر شد. چون این پیشنهادها اغلب چنان عجیب و غریب و گاهی هم خنده‌دار بودند که خودداری از خندیدن تقریباً غیر ممکن بود. البته در عین حال چنان حساس و ظریف که آقای بائر همیشه با کمال خوشحالی آنها را اجرا می‌کرد… توصیف اخلاق پاک و روحیات مختلف این کودکان و صفا و محبت و رفتار معصومانه و بی‌آلایش آنان این اثر را بسیار زنده، گیرا، جالب و جذاب کرده است و خواندن آن برای نوجوانان، والدین آنها و تمام کسانی که با کودکان سرو کار دارند می‌تواند مفید و ارزنده باشند.

نام کتاب : رمان مردان کوچک
نویسنده : لوئیزا می‌آلکوت
تعداد صفحه : 478
حجم فایل : 5,210 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 3 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب رمان مردان کوچک”

  1. فرشید گفت:

    سلام وخسته نباشیدخانم لوییزامی الکات کتابهای زنان کوچک مردان کوچک ویک کتاب به نام فرزندان جواگراشتباه نکرده باشم نوشت اونوهم میزارید؟

  2. soniya گفت:

    من کتاب خانه کج و دانلود کردم اما بازش نمی کنه!حالا چی کار کنم؟

  3. nikoo گفت:

    ممنون که به گفته ی من توجه کردین و کتاب رمان برای دانلود گذاشتین.