• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب سفری در گردباد

توضیحات :  رمان حاضر یکی از بهترین آثار یوگینا گینزبرگ است. رمان شامل خاطره های سیاسی بانویی نجات یافته از زمان تاریک زندان های عصر استالین میباشد. خانومی که از اردوگاه های سخت گولاگ که اردوگاه کار و مرگ در سیبری بود، توانست زنده بماند و خودش را نجات دهد که مجالی میشود تا آن دوران سیاه و سخت را در قالب یک کتاب خاطرات و داستانی به تصویر بکشاند. کتاب سفری در گردباد، درست در فرم داستان و رمان نوشته شده و هیجانات و زیبایی یک اثر ادبی را به همراه دارد اما قطعا یک رمان نیست یک زندگی حقیقی است که قابل لمس است بر کسی که با گوشت و پوست خود بیداد و ستم سیاه استالین را حس کرده است. به قول هاینریش بل در مقدمه این کتاب: «کتابی است روایی و در رده «زندگی نامه – رمان» و در این جا مقصود از کلمه «رمان»، «مطالب ساختگی» نیست. حتی بی اهمیت ترین جزئیات ساختگی نیستند. ذکر کلمه «رمان» اشارت به ساختمان آن دارد، به نحوه تنظیم حجم زیاد و معتنابه تجربه ای بلاواسطه.»

نام کتاب : سفری در گردباد
نویسنده : یوگنیا گینزبورگ
تعداد صفحه : 462
حجم فایل : 11,700 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.