• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب طراحی و زبان بصری

توضیحات : هنر در انواع مختلف آن اعم از هنرهای زیبا و هنرهای کاربردی ، هنر های نمایشی، صنایع دستی هدف و اصول را دنبال میکنند و در همه آنها تلاش هنرمندان اصیل و خلاق بر آن است که با مطالعه تفکر، شناخت و خلاقیت و با استفاده از قالبهای زیبا و جذاب افقهای جدیدی را باز کنند، و بهتری را به ظهور رسانند و قدم در فردای مطلوب جامعه بگذارند و زندگی انسا ها را زیباتر کنند. این هنرها نه تنها از نظر هدف بلکه از نظر مبانی و ابزار نیز نکات مشترک زیادی با هم دارند. مجموعه هن رهای فوق اعم از گرافیک، معماری داخلی، طراحی صنعتی، گرافیک- عکاسی، سینما و تئاتر، نقاشی و مجسمه سازی طراحی لباس و دوخت و صنایع دستی و … همه واجد ویژگیهای بصری هستند و همه از طریق شکل دادن هدفمند و هنرمندانه به ماده و تصویر خلق میشوند. لذا همه واجد عناصر بصری مانند نقطه، خط، سطح و حجم هستند و در آنها عناصری مانند شکل، بافت، رنگ و فرم ، نور و سایه هستند و هم از قواعد ترکیب خلاقانه، اصیل و زیبای این عناصر به صورت هنرمندانه برمیگیرند که به آن طراحی نیز میگویند. در این کتاب شما در سه موضوع مهم آموزش دیده و مهارت عملی پیدا میکنید.

نام کتاب : طراحی و زبان بصری
نویسنده : سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی
تعداد صفحه : 207
حجم فایل : 7,220 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.