• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب فلسفه وحی در سنت مسیحی‎

توضیحات : مسیحیت همچون دیگر ادیان ابراهیمی، بشارت به انکشاف رمز و رازهای نهفته در پس پرده هستی و خداوند یگانه را می دهد. الهیات مرتبط با این دین هم طبیعتاً نه با هدف شناخت خداوند به عنوان چیزی در درون خود توسط عاملی فعال و انسانی، بلکه شامل طریقی می شود که خود خداوند آن را برای بشر گشوده و طی آن خود را آشکار گردانیده است؛ طریقی که به طور کلی عنوان وحی را به خود گرفته است و از مشخصه های اصلی و مشترک این ادیان است. موضوعی که البته در هر تفکر دینی خدامحور، گرانیگاه باورهای مربوط به آن دین محسوب می شود. این باورها تنها در سایه داده های وحیانی قادر می شوند که به حیاتی ترین پرسش های انسان پاسخ دهند و معرفت به این باورها نیز لاجرم با شناخت چگونگی و ماهیت وحی، ارتباطی تنگاتنگ دارد.

نام کتاب : فلسفه وحی در سنت مسیحی‎
نویسنده : حمید شاه آبادی
تعداد صفحه : 213
حجم فایل : 933 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 2 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب فلسفه وحی در سنت مسیحی‎”

  1. عباس ترشيزی گفت:

    با سلام
    متاسفانه با توجه به رویه سرقت متون توسط افراد مشهور به این رویه ، آقای شاه آبادی جزوات درسی حجت السلام والمسلمین محسن کدیور را به عنوان کتاب به نام خوشان تکثیر نمودند که مایه بسی شرمساری و خجلت برای اهل علم است. اصل جزوه در سایت قرار داده می شود.

  2. علی احمدی گفت:

    با سلام
    واقعا دست شما درد نکند از این سایت پر محتوی یاور کتابخانه ای ما فقرا که اجر و مزد خدایی را برای دست اندر کاران به همراه دارد.