• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب ماری جوانا و کنکاشی در یافته های علمی

توضیحات : آنچه در پیش رو دارید گردآوری و ترجمه برخی مباحث و یافته های علمی درباره ماری جوانا، و پیامدهای کوتاه مدت و بلند مدت مصرف آن بر سلامت تن و روان افراد است. آنچه مولف را به تهیه این اثر برانگیخته است گرایش فزاینده افراد به ویژه جوانان به این ماده در سالهای اخیر و در عین حال فقدان منبع معتبر و غیرمغرضانه در مورد این ماده بوده است. مصرف کنندگان تازه کار ماری جوانا هنگامی که متوجه شوند بین برخی اطلاعات منتشر شده توسط نهادهای مرتبط و تجربیان شخصی شان تفاوت وجود دارد ممکن است این طور نتیجه بگیرند که اطلاعات و داده های که در مورد مواد خطرناک تر نیز ارائه می شوند اغراق آمیر و غیر واقعی هستند و به این شکل به این اطلاعات اعتنایی نکنند. از این رو ارائه منبعی تا حد امکان بی طرف عیمقا ضروری است. این کتاب به دنبال تبیین های جامعه شناختی و روان شناختی در باب علت گرایش فزایند افراد به این ماده نیست. به همین شکل، به دنبال تشویق یا تقبیح مصرف کنندگان این مانده نیز نیست. بلکه صرفا تلاش داشته است تا موضوع را از نظر علمی و تا حد ممکن بی طرف مورد بررسی قرار دهد.

نام کتاب : ماری جوانا و کنکاشی در یافته های علمی
نویسنده : آرش حسینیان
تعداد صفحه : 60
حجم فایل : 1,680 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 7 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب ماری جوانا و کنکاشی در یافته های علمی”

  1. Bahman گفت:

    salam
    Modati sat ke Avalanche nemisheh chizi da load lard ba tashakor lot fan barres I konid

    Beside az Waite monied toon mamnoon

  2. نیما گفت:

    واقعا ممنونم …. خیلی کتابه خوب و دل نشینیه امیدوارم ادامه داشته باشه

  3. عیسی غفاریان گفت:

    باسلام واحترام :من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق>اینجانب نهایت تشکرخودراازمدیریت محترم سایت ویکایک دست اندرکارن آن مجموعه اعلام میدارم.درنهایت یک فرمایش ازحضرت علی علیه السلام رابه تمامی زحمت کشان آن مجموعه که درپی نشرعلم وآگاهی هستیدتقدیم می نمایم.امام علی علیه السلام فرمودند:دراهمیت علم همین بس که علم رابه هرکسی نسبت دهید خوشحال وجهل رابه هرکسی نسبت دهید ناراحت میگردد.تقدیم به کسانی که درپی گسترش علم میباشند.

  4. سمیه گفت:

    باسلام و درود
    از سایت خوب و پویاتون متشکرم واقعا از این همه تلاش شماکمال سپاسگزاری را دارم موفق باشید

  5. حمید گفت:

    سلام ارزوی موفقیت روز افزون برای شما دارم . مهمترین کاری که بعد از خرید کامپیوتر و اینترنت انجام داده ام .اشنائی و اشتراک با این سایت بی نظیر است.پاینده باشید.

  6. حسین ارشادی گفت:

    عمل انسان مورد توجه خداوند است ، نه تظاهر ؛ شما با این سایت بسیار ارزشمند و با محتوای خود نشان دادید که مرد عمل هستید و دین خود را به انسان ادا می کنید وآگاهی دادن با استفاده از کتاب ها در سایت می توانید از لغزش ها ی جوانان و آنانکه تشنه علم و معرفت هستند جلوگیری کنید و به حق من یار مهربانم را به آنطور که هست نشان دهید ؛ ازخداوند طلب سلامتی و تندرستی برایتان دارم و امیدوارم که هر روز سایتان پر بارتر شود ، سپاس از همه خوبی های شما

  7. ali گفت:

    Salam…khaste nabashid
    mamnooon az nashr in ketab va hamchenin kotobi az in dast