• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب مدیریت استرس

توضیحات : کتاب مدیریت استرس به بررسی مواردی از قبیل کنترل استرس در محیط کار، استرس و مسافرت‌های تجاری، مفهوم استرس و مدیریت نقدینگی با مدیریت استرس در بانک‌ها می‌پردازد. فشار روانی چیست؟ پاسخ بدن به محرک های بیرونی و درونی فشار روانی نامیده می‌شود. رهاسازی بیرونی فشار روانی شامل تغییر شغل، نقل مکان به یک شهر جدید، ازدواج، مرگ شخص محبوب و وجود یک بیماری در خانواده می‌باشد. حوادث شادی‌آور به همان اندازه غم‌بار می‌تواند فشارزا باشند. محرک‌های درونی شامل ناراحتی جسمانی و یا روانی است ویژگی شخصیتی، از قبیل نیاز به بی‌نقص‌گرایی یا بدست آوردن رضایت دیگران، نیز می‌توانند فشار آفرین باشند.

فشار روانی می‌تواند هم واکنش‌های مثبت و هم منفی ایجاد کند. به عنوان نمونه، شاید به دلیل احساس بی‌کفایتی، میل به بی‌نقص بودن داشته باشید و در نتیجه فشار دائمی که بر خود وارد می‌کنید در نهایت به ضرر خودتان تمامی می‌شود. از سوی دیگر، ممکن است شما فشار را به صورت مثبت تجربه کنید و در نتیجه به شدت برانگیخته شده و مولد باشید و بتوانید بیش از آن‌چه که در شرایط معمولی می‌توانستید، موفقیت بدست آورید.

اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 2 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب مدیریت استرس”

  1. مصطفی پیام گفت:

    سلام
    ببخشین چطوری میتونم دانلود کنم؟ لینک باز نمیشه

  2. داود فراهانی گفت:

    سلام
    بنده هنوز کتابی دانلود نکرده ام و فعلا نظری ندارم.