• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب میخانه ی بی خواب – مهدی فرجی

توضیحات :  میخانه ی بی خواب هفتمین مجموعه شعر مهدی فرجی ، شاعر کاشانی است که پس از شش مجموعه ی هزار اسم قلم خورده ، و چشم های تو باران ، ای تو راز روزهای انتظار ، روسری باد را تکان می داد ، زیر چتر تو باران می آید ، و شب بی شعر ، به علاقه مندان شعر کلاسیک عرضه شده است . این مجموعه مشتمل بر پنجاه و پنج غزل و یک غزل مثنوی عاشقانه ی لطیف و زیباست . شاعرانگی و روح تغزلی سرشاری که در غزل های این مجموعه دیده می شود را پیش از این تنها می توان در غزل های منزوی سراغ گرفت . تصویرسازی های بدیع و زبان بسیار روان و امروزی ، و نیز صدق عاطفه ای که در اغلب شعرهای این مجموعه جریان دارد از نقاط قوت این مجموعه است . غزل های معروف قهوه خانه ۱ و قهوه خانه ۲ و میخانه ی ۱ و میخانه ۲ ، و نیز غزل بسیار زیبای شماره ی هجده از اشعار برجسته ای هستند که این روزها در محافل ادبی بسیاری شنیده ایم ، همینطور غزل مثنوی زیبایی که با شماره ی پنجاه و پنج ، در صفحه ی ۱۳۵ مجموعه آمده و ارجاعات زیبایی به ادبیات پیش از شاعر دارد ، به تنهایی می توانند این مجموعه را از مجموعه های شعر کلاسیک بسیاری متمایز کند .

نام کتاب : میخانه ی بی خواب
نویسنده : مهدی فرجی
تعداد صفحه : 142
حجم فایل : 643 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 10 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب میخانه ی بی خواب – مهدی فرجی”

  1. الهه گفت:

    سلام واقعا خسته نباشین عالی بود ممنون

  2. نینا گفت:

    دستتون درد نکنه دمتون گرم خدا عوضتون بده !
    دل یه جوونو شاد کردین نصفه شبی
    بازم ممنون

  3. عاطفه گفت:

    استاد بخدا دیوانه وار عاشق شعراتون هستم

    بخدا خیلی دوست دارم

  4. مهدی فرجی گفت:

    سلام و درود. همین امروز دوست خوبم محمدرضا رزمجو خبر دادند که لطف کرده کتاب را برای دانلود رایگان گذارده اید. باتشکر از شما عرض کنم آنچنان لایق معرفی خوبتان نیستم. بهرحال سایت شما و این صفحه را در وبلاگ شخصی ام نشانه داده ام. پیروز و سعادتمند باشید.

  5. محمدرضا گفت:

    بسیار تشکر میکنم. دست شما درد نکنه واقعا. مدتها دنبال مجموعه ای از کارهای آقای مهدی فرجی میگشتم.

  6. amin mahmoodi گفت:

    با سلام مجدد.قیمت دو دی وی دی شامل 5000 کتاب 6900 تومان است یا 6400 تومان؟چون در سایت دو قیمت ذکر شده.با تشکر مجدد از سایت بسیار خوبتان می خواستم اگر ممکنه مدیریت محترم جهت اطلاع رسانی سریعتر وتماس مستقیم با مدیریت محترم و دست اندر کاران سایت یک شماره تلفن نیز برای اینجانب ارسال کنید.با سپاس فراوان از شما.یا علی
    ———
    مدیر سایت : 6400 می باشد.

  7. reza گفت:

    با سلام و ضمن عرض خسته نباشید دستتان درد نکند

  8. ايرج گفت:

    خيلي فوق العاده بود واقعا لذت بردم بسيار سپاسگذارم.

  9. dode گفت:

    ba salam agar ketabhai rajebe toknolojihaye jadd va elm computer ham bashe khili ali mishe
    merc