• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب چهل ساعت مطلقا

توضیحات : این کتاب، در مورد توسعه و پیشرفت ایران، نوشته شده است. هر ایرانی چه کارهایی باید انجام دهد تا ایران پیشرفت کند. یک سری داستان کوتاه نیز در کتاب نوشته شده است که مربوط به پیشرفت ایران است . در برشی از کتاب چهل ساعت ؛ مطلقا می خوانیم :

بهره وری چیست ؟ بهره وری این است که در یک ساعت کاری چقدر توانسته اید کالا و خدمات ، ایجاد و تولید کنید . مثلا کارگری را در نظر بگیرید که در هر ساعت ، می تواند ۲ گلدان را تولید کند .

حالا کارگر دیگری را تصور کنید که می تواند ۴ گلدان را در طول یک ساعت بسازد . در این حالت ، بهره وری کارگر دوم، دو برابر کارگر اولی است . بهره وری نکته بسیار مهمی است .

اگر بهره وری را بالا ببرید می توانید به تولید بسیار بیشتری دست یابید و با کشورهای دیگر رقابت کنید . بهره وری در ایران پایین است ، ولی نه خیلی پایین . حدود نصف تا یک سوم مردم کشورهای پیشرفته . بهره وری مردم باید بالاتر رود ؟! چگونه ؟

نام کتاب : چهل ساعت مطلقا
نویسنده : یاشار فتحی
تعداد صفحه : 180
حجم فایل : 1,870 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.