• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب چه کسی از دیوانه ها نمیترسد؟

توضیحات : همه ی آدم ها دیوانه اند. فقط نوع دیوانگی آن ها فرق می کند. شاید همین حرفم کافی است که دیگران بفهمند که خودم چقدر دیوانه ام. هر چند که دیگران همیشه می ترسند که نکند بهشان بگویند دیوانه اما من ترسی ندارم. حتا از دیوانگی خودم لذت هم می برم. اگر لازم باشد روی کاغذ می نویسم و پایش را امضا هم می کنم. خودم هم آن قدر جسور هستم که وقتی کسی را می بینم که رفتار و حرف هایر شبیه عاقل ها نیست در چشمر زل می زنم و می گویم دیوانه! من هم که فقط منتظر همین حرف ها هستم که قاطی بکنم و دخل طرفم را بیاورم. یک بار هم در مترو با یک زن ولگرد جر و بحس کردم. با موبایلش صحبت می کرد و به طرفر با صدای بلند می گفت که یک شب تا صب چقدر پول می گیرد. من هم عصبانی شدم و با هم جر و بحر کردیم.

نام کتاب : چه کسی از دیوانه ها نمیترسد؟
نویسنده : مهدی رضائی
تعداد صفحه : 133
حجم فایل : 726 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 7 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب چه کسی از دیوانه ها نمیترسد؟”

  1. لاندا گفت:

    کتاب جالب و قشنگی بود و ارتباط برقرار کردن باهاش خیلی راحت بود اما پایانش باز بود، دوست داشتم حدسایی که درباره قاتل و صاحب صدا زده بودم جواب داده میشد بهشون..

  2. امیرحسین مومنی گفت:

    حقیقتا این کتاب یکی از بهترین کتابایی بوده که تا الآن خوندم و واقعا کتاب قابل احترامی است . برای نویسنده ی این کتاب آقای رضایی آرزوی سربلندی دارم

  3. سحر گفت:

    یکی از بدترین و بی محتوا ترین کتابهایی که در عمرم خواندم. فقط صفحه اول خوب شروع شده بود. در ادامه افراد زیادی وارد ماجرا میشوند و سرنوشت هر کدام در ادامه رها میشوند. وجود برخی عناصر در داستان مثل خیانت ربطی به کل ماجرا نداشت و در اخر با دو تا لبخند و حرف تکراری موضوع خیانت حل می شود!!!!!!
    و یک مورد جنایت اتفاق می افتد که مشخص نمیشود قاتل چه کسی بود و انگیزه اش چه؟
    و در انتها هم به سبک صادق هدایت یک کپی ناشیانه ای زده بود و داستان رو بسته بود.
    حیف وقتی که براش گذاشتم.

    • احمدی گفت:

      چقدر جالبه که افرادی مثل سحر سال هاست سعی در تخریب این نویسنده دارند و اما این نویسنده روز به روز بال و پر می گیره. واقعا متاسفم. پیشنهاد به دوستان اینکه بخوانند و خودشان تصمیم بگیرند. نه به حرف من نه به حرف این سحر گوش ندهند.
      فقط یه سوال از خانم سحر… اگر خوب نبود چطور تا ته رمان رو ادامه دادید. 🙂 تناقض در گفتار تا این حد؟!!

  4. عبدالصبور گفت:

    هر کس هر چه می داند به نظرش زیباست!

  5. هاچ گفت:

    می خونمش! 🙂