• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب کاشت موی طبیعی

توضیحات :  کاشت موی طبیعی یکی از راه های جبران طاسی می باشد که گرچه از سال ها قبل پایه و اساس آن ریخته شده ولی در سال های اخیر به مدد کوشش ها و تحقیقات پزشکان دچار تحولت شگرفی شده به طوری که در حال حاضر به سختی می وان کاشت موی طبیعی را در یک فرد تشخیص داد و نتایج این عمل جراحی سرپایی در حال حاضر به طرز شگفت انگیزی طبیعی و زیبا جلوه می کند. کتاب کاشت موی طبیعی یک کتاب pdf در ۱۸۸ صفحه ، که به زبان فارسی است و دارای ۹ فصل می باشد و در این زمینه به بحث و بررسی تخصصی و تحقیقی رسیدگی می کند و انواع و اقسام این روش ها را شرح می دهد. مؤلف این کتاب دکتر علی وفائی متخصص پوست و مو از دانشگاه علوم پزشکی تهران است که علاوه بر افتخار عضویت در انجمن متخصصین پوست ایران به شماره عضویت ۱۵۸۴ در انجمن متخصصین پوست کانادا (cda) و جامعه بین المللی جراحی ترمیم مو (ishrs) در آمریکا هم عضو می باشد. ایشان در سمینارها و کارگاه های آموزشی مرتبط با کاشت مو در کشورهای گوناگون مانند استرالیا، کانادا، آمریکا و لهستان شرکت کرده و اطلاعات به روز در زمینه کاشت مو دارند. مجموعه حاضر حاصل تجربیات چند ساله مؤلف و کار بر روی صدها بیمار کاشت مو بوده و منظور اصلی از تألیف آن افزایش اطلعات علمی متقاضیان محترم کاشت موی طبیعی است به طوری که بتوانند با چشم باز پزشک خود را انتخاب کرده، در دام افراد غیر پزشک (که متأسفانه به وفور در جامعه دیده می شوند) و اشخاص ناوارد و ناصالح گرفتار نشده و اسیر نتایج نادرست اقدامات درمانی این شیادان انسان نما نگردند زیرا نتایج زشت کاشت موی طبیعی در اکثر موارد غیر قابل جبران بوده و فرد مبتل یک عمر گرفتار تبعات آن خواهد بود. امیدواریم کتاب الکترونیکی حاضر کمکی باشد برای کسانی که از این بیماری رنج می برند و در پی راه حلی برای این مشکل می گردند مفید باشد.

فهرست فصل های کتاب کاشت موی طبیعی :

* فصل اول : اطلاعاتی در مورد مو

* فصل دوم : مراقبت از مو

* فصل سوم : تفکرات غلط در مورد مو و بیماری های آن

* فصل چهارم : بیماری های مو

* فصل پنجم : ملاحظات روانشناسی در آلوپسی آندروژنتیک ( مردانه )

* فصل ششم : کاشت ( پیوند) موی طبیعی

* فصل هفتم : کاشت مو در خانم ها

* فصل هشتم : پیوند مو در ابرو

* فصل نهم : کاشت مو در پست دارای اسکار ( جوشگاه )

نام کتاب : کاشت موی طبیعی
نویسنده : دکتر علی وفائی
تعداد صفحه : 188
حجم فایل : 1,973 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 7 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب کاشت موی طبیعی”

  1. ندا گفت:

    سلام
    ممنونم از اطلاعات بسیار مفیدی که به صورت رایگان داخل سایت قرار دادید.

  2. مهدی گفت:

    با تشکر به امید روزی که خوبی در تمام دنیا پراکنده شود.

  3. محمدجواد ابن تقي گفت:

    با سلام
    با تشكر از اطلاعاتي كه روي سايت گذاشته ايد.

  4. ش گفت:

    منم رفتم پيش دكتر دهقان توي بلوار كشاورز.براي ابرو.كه بعد ازبي حسي فهميدم تنها يك تكنسين ساده رو استخدام كرده واسه كاشت مو كه به زور 21 سالش ميشد
    حرومش بشه پولي كه گرفت.انقدر ابروهام زشت شده كه انگار كچلي گرفتم

  5. علیرضا گفت:

    سلام من قبلا پیش دکتر علی وفائی رفتم و کاشت مو پیش ایشان انجام دادم و مطب ایشون پرونده پزشکی دارم . می تونم با جرات بگم ایشون سواد کاشت مو نداره چون بجز هزینه دومیلیون تومانی ای که از من گرفت و روش کاشت fut ای که انجام داد و پشت سر منو زشت کرد هیچ کاری برام انجام نداد . یک ماه پیش پیش یک دکتر دیگه رفتم به اسم دکتر نوبری مقدم اونم برام کاشت مو انجام داد به روش fit که خیلی بهتر از fut هستش الان تقریبا تمام سرم پر از مو شده تازه هزینه کمتری هم ازم گرفت
    در کل می خوام بگم گول این تیلیغات رو نخورید .
    با تشکر
    علیرضا غنیمی

  6. hamidreza گفت:

    سلام

    سایت واقعا عالیه

    لطفا آموزش های مربوط به اسمبل کردن pc از ابتدا تا نصب ویندوز به صورت

    ساده و کاملا تصویری بذارید چون کسی که نمی دونه اصلا جامپر چیه

    چطوری میخواد کامپیوتر رو جمع کنه

    خیلی ممنون

  7. ايرج گفت:

    مرسي جالب بود