• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب گفتارهای تندرستی

توضیحات : این نوشتارها سعی شده با زبانی ساده و قابل فهم برای عموم افراد نگاشته شود و در عین حال از منابع معتبر علمی و آخرین دستاوردهای پژوهشی در سطح بین‌الملل اخذ شده است. مطالب این کتاب برای علاقمندان حوزه سلامت، دانشجویان رشته‌های پزشکی، و کلیه مخاطبانی که به دنبال افزایش اطلاعات عمومی خود در زمینه‌های علمی بهداشتی، پزشکی و تغذیه هستند، سودمند خواهد بود. منابع و مراجع هر نوشتار در پایان آن آمده است.

اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 4 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب گفتارهای تندرستی”

  1. Ardeshir گفت:

    با سلام و احترام و آرزوی سلامتی و تندرستی برای یکایک اعضای محترم پارس بوک با ذکر این دعا از همگان سپاسگزاری میکنم .” الهی که عاقبت بخیر باشید و باشیم ” شادباشید و تندرست ، عزت زیاد و ایام به کام همگان شیرین باد . ” خداوند یار و نگهدارتان باد “

  2. ابولفضل گفت:

    با سلام تا مدتی قبل از ای دی ام خریداری شده استفاده میکردم که اعتبارش به پایان رسیده و حالا قیمت مجوز یک ساله ۱۴۹ هزار تومان است و برای من که دانلود زیاد ندارم گران است لذا اکنون قادر به دانلود کتابهای معرفی شده مورد نظرم نیستم زیرا بلافاصله پیام عدم دسترسی برایم میرسد, در صورتیکه امکان دانلود بصورت عدم استفاده از IDM ممکن است راهنمائی فرمائید.سپاسگذارم