• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب گپی با عزرائیل

توضیحات : محمد رضا پوریان، پزشک متخصص نازایی ست و درکنار کار پزشکی و تحقیقاتی و نوشتن دو کتاب علل ناتوانی های جنسی و نارسایی های انسان درتولید مثل به فارسی و دو کتاب علمی به زبان انگلیسی و ده ها مقاله در نشریات علمی بین المللی ، به نوشتن طنز نیز می پردازد و تاکنون کتاب های اندیشه ی واژه ها، اندرحکایت درد، گپی با عزرائیل و زنگوله های غربت از او منتشرشده است. این کتاب مجموعه ای از گفت و شنودها ، رساله های طنز ، گپی با عزراییل و برگی چند از دفتر خاطرات یک مرده با مقدمه عمران صلاحی است.

نام کتاب : گپی با عزرائیل
نویسنده : محمدرضا پوریان
تعداد صفحه : 121
حجم فایل : 2,330 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 3 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب گپی با عزرائیل”

  1. وحید گفت:

    کتاب هاتون عالی عالی
    دست همه دست اندرکاران درد نکنه
    زنده و پاینده باشید

  2. mozhy گفت:

    سلام این کتاب هم دانلود میشه ولی با خطا ولی بازنمیشه خوب شما ره ب خدا یک فایل غیرفشرده هم برای مثال بنده قراربدین !این درخواست برای هزارمین بارارسال میشود!

  3. طیبه گفت:

    با سلام. بالاخره تونستم کتابها رو دانلود کنم و اولین کتاب رو که لک لک ها بر بام بوده ، بخونم و تمدم بشه.ممنون از کتاب هاتون