• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب PDF آشنایی با صنایع نوشابه سازی

توضیحات :  صنعت نوشابه سازی از سالیان دور و دراز در ایران وجود داشته است ‚ اما در دهه گذشته و مخصوصا در چند سال اخیر این صنعت رشد زیادی کرده است به طوری که میتوان اّن را یک رقیب جدی برای رقبای طراز اول جهان نام برد.  نوشابه مضررات و فایده های زیادی دارد مثلا برای رفع تشنگی و ایجاد کالری ماده بسیار خوبی است و در مقابل برای افرادی که استعداد چاقی دارند و افرادی که مرض قند ( دیابت ) دارند نیز بسیار مضر می باشد که البته برای رفع این مشکل هم در چند سال اخیر نوشابه های جدیدی وارد بازار شده اند که نام آنها نوشابه های رژیمی است و برای افرادی که استعداد چاقی دارند و همچنین از مرض قند رنج میبرند ضرر کمتری دارد. به هر حال اگر صنعت نوشابه سازی با همین روند پیش برود میتوان پیش بینی کرد که در سالیان نزدیک شاهد موفقیت های چشم گیر و جهانی این صنعت در کشور عزیزمان ایران باشیم .

نام کتاب : آشنایی با صنایع نوشابه سازی
نویسنده : حسین اختر محققی
تعداد صفحه : 57
حجم فایل : 898 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 4 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب PDF آشنایی با صنایع نوشابه سازی”

  1. فرشاد گفت:

    سرعت دانلود کتاب آشنایی با صنایع نوشابه سازی بسیار پایین است و اصلا دانلود نمی شود. خواهشمندم در صورت امکان شرایط دانلود فرا هم گردد و یا به ایمیل اینجانب ارسال نمایید.

  2. روشنک گفت:

    با سلام . شما جزوه درس صنایع آشامیدنی ها برای رشته صنایع غذایی رو دارید؟ میشه روی سایت بارید. ممنون

  3. نامشخص گفت:

    DATE: 07/16/2009 07:34:14 ‘ب.ظ’
    با تشکر از شما و همکارانتان