• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب روانکاوی و تحریم زناشویی با محارم

توضیحات :  این رساله نخستین اثر فروید محسوب می‌شد که از زبان آلمانی به فارسی ترجمه شد. ضمناً تحریم (هراس از) زنا با محارم نخستین رساله از چهار رساله‌ی کتاب توتم و تابو می‌باشد. طبق نظر فروید، بیشتر رفتار های انسان تحت تأثیر عوامل ایجاد شده در ناخودآگاه او شکل می گیرد. باورها، تجارب و بیشتر از همه ضمیر ناخودآگاه انسان، مخصوصاً نوع جنسی و عصبی آن، منبع بعضی بیماری های روانی و اختلالات آن می باشد و با آگاه شدن فرد و توانایی تشخیص آن باور ها و درک تجارب، امکان معالجه شدن این گونه اختلالات روانی، توسط روانکاوی ممکن می شود. به دلیل سوء تعبیر و حتی تحریف بعضی از نظریات و عقاید فروید، بعضی افراد، آشنایی صحیحی از این شخص و نظریات وی ندارند. از نظر فروید بسیاری از آسیب های روانی و اختلالات، ریشه در دوران کودکی افراد دارد و مسائلی که در بزرگ ‌سالی با آن ها برخورد می کند، چندان تأثیری بر روی آن ندارد..

نام کتاب : روانکاوی و تحریم زناشویی با محارم
نویسنده : زیگموند فروید
تعداد صفحه : 56
حجم فایل : 3,170 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال نظر دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب روانکاوی و تحریم زناشویی با محارم”

  1. شاهرخ مجدی گفت:

    درود بر شما
    مراتب تشکر خود را بابت قرار دادن کتاب ” روانکاوی و تحریم زناشویی با محارم” در سایت ابراز داشته موفقیت شما عزیزان را خواستارم.