• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

چند اصل برای موفقیت در کنکور

چند اصل برای موفقیت در کنکور

موفقیت در کنکور نیاز به رعایت مواردی است که دانش آموزان کنکوری با رعایت این موارد به رتبه های خوبی دست پیدا خواهند کرد و در روند تحصیلی و کنکوری آنها تاثیر بسیار زیادی دارد

این ها موارد موارد ساده ای هستند

اصل اول : به درصد ها و نتایج داوطلبانی که سال های قبل در کنکور شرکت کرده اند فکر نکنید
درصدها و نتایج هر سال برای همان سال است . اگر کسی در کنکور سال های قبل ، با یک درصدخاص ، رتبه ای را بدست آورده است ، هیچ دلیلی ندارد شما در کنکور سال بعد با همان درصد ها ، همان نتایج را بدستآورید همیشه باید برای بهتر بودن تلاش کرد.

اصل دوم : همیشه توجه داشته باشید ، که روند پیشرفت مهم است ، نه نتیجه مطلق شما . اینکه چگونه داری تالش
می کنی مهم است نه چیز دیگر و در واقع آنچه که یک دانشجو کنکوری ، باید به آن توجه جدی داشته باشد ، اینست که
وضع او ، روز به روز بهتر شود.پس هیچگاه نباید به خود مغرور شویم و بگوییم ، خوب وضعیت آزمونها و نمرهی از ، چون خوب شده پس خیلی لازم نیستبه خودم سخت بگیرم .ما باید یاد بگیریم» هر روز بهتر از دیروز باشیم نه چیز دیگر و روند پیشرفت و تلاش ما یک سیرصعودی داشته باشد.

اصل سوم : اگر گاهی اوقات خسته شدید ، بد نیست ، مثال هنگام بعد از ظهرهای جمعه به بازی و تفریح اختصاص
دهید ولی تفریح و بازی که به همان مدت ، بعد از ظهرختم می شود نه بیشتر

 اصل چهارم:یکی از ایرادات بسیاری از دانش آموزان ، این است که اصوالً با قلم و کاغذ بیگانه اند . این بیگانگی آنقدر زیاد است که حتیشامل حال دروسی ، مانند ریاضی و فیزیک هم میشود . بعضی از دانش آموزان ریاضی و فیزیک را هم فقط میخوانند . مثلا وقتی که کتابرا مطالعه میکنند وقتی که به یک مثال میرسند همانطور که صورت مثال را می خوانند  جوابآنرا هم فقط میخوانند ، ببینید اصولاً تسلط در این دروس و بعضی از قسمت های دروس دیگر هیچگاه با خواندن و حتیحفظ کردن ایجاد نمی شود بلکه باید مسئله را حل کرد ! آنهم به تعداد زیاد

وضعیت حق‌تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست، بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد؛ اگر در این باره اطلاعاتی دارید با ما تماس بگیرید. در صورتی که شما مالک این اثر هستید می‌توانید اجازه انتشار رایگان نسخه الکترونیکی آن‌ را به ما بدهید.
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.