• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب راهنمای تقویت فن بیان کودکان

توضیحات : گوش دادن به کودکان کار آسانی نیست. همه ما نیاز داریم ساعت‌هایی از روز را به خودمان اختصاص دهیم و استراحت کنیم. علاقه داریم در شبکه‌های اجتماعی مختلف وقت‌گذرانی کنیم. سریال مورد علاقه‌مان را تماشا کنیم یا… و کودکان دقیقاً هم‌زمان با سریال مورد علاقه می‌خواهند با ما صحبت کنند. وقتی از زاویه دید یک بزرگسال به حرف‌های آن‌ها نگاه می‌کنیم، معمولاً حرف مهمی هم ندارند!

قبل از تکمیل این نکته لازم است نتایج یک تحقیق جالب را با شما در میان بگذارم. تحقیق مارشمالو  (یک نوع شیرینی رایج در بسیاری از کشورهای خارجی) از دهه ۱۹۶۰ توسط دکتر والتر میشل آغاز شد. طی این آزمایش، هر کودک را به یک اتاق می‌برند و به او یک عدد مارشمالو می‌دهند. به کودک گفته می‌شود می‌تواند در همان لحظه، شیرینی را بخورد و یا پانزده دقیقه صبر کند و اگر بعد از پانزده دقیقه، شیرینی خود را نخورده بود، یک شیرینی دیگر هم به او داده خواهد شد تا در مجموع دو عدد مارشمالو داشته باشد.

نام کتاب : راهنمای تقویت فن بیان کودکان
نویسنده : سعید امام موسوی
تعداد صفحه : 25
حجم فایل : 1,550 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.