• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

کتاب صوتی دختری در قطار با صدای ستاره اسکندری

توضیحات :  کتاب صوتی «دختری در قطار» نوشته پائولا هاوکینز (۱۹۷۲)، نویسنده بریتانیایی متولد زیمباوه، است. هاوکینز ۱۹ ساله بود که به لندن رفت و به مدت ۱۵ سال به روزنامه‌نگاری پرداخت. داستان‌های اولیه‌اش را با نام امی سیلور منتشر می‌کرد و با نوشتن نخستین تریلر روانشناختی‌اش، نام خودش را بر کتاب گذاشت. «دختری در قطار» یک رمان دلهره‌آور است که مدت کوتاهی پس از انتشار با تیراژ میلیونی به صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های داستان جهان در سال ۲۰۱۵ رسید و رکورد فروش کتاب «هری پاتر» را از آن خود کرد و اقتباس سینمایی آن نیز ساخته شد.

راوی اول شخص از زاویه دید سه زن – ریچل، آنا و مگان – داستان را نقل می‌کند. در بخشی از کتاب صوتی «دختری در قطار» می‌شنویم: « چرا این قدر این خانه کوچک شده؟ چرا آن قدر زندگی‌ام خسته کننده شده؟ این همان چیزی بود که من می‌خواستم؟ یادم نمی آید. فقط چیزی که می‌دانم این است که چند ماه پیش بهتر شده بودم. اما الان دوباره نمی‌توانم فکر کنم. نمی توانم بخوابم. نمی‌توانم نقاشی بکشم. انگیزه فرار روز به روز در من قوی‌تر می شود. شب وقتی دراز می‌کشم می شنوم یکی در گوشم دائم می گوید: برو، برو.

وضعیت حق‌تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست، بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد؛ اگر در این باره اطلاعاتی دارید با ما تماس بگیرید. در صورتی که شما مالک این اثر هستید می‌توانید اجازه انتشار رایگان نسخه الکترونیکی آن‌ را به ما بدهید.
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.