• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب قدرت حق انتخاب را یکبار برای همیشه یاد بگیرید

توضیحات :  قدرت ناشناخته حق انتخاب چیست؟ ما انسان هایی دارای قدرت حق انتخاب و اختیار هستیم، همونطور که توی آموزه های دینیمون یاد گرفتیم انسان تنها موجود دارای اختیار و حق انتخاب هستش این بزرگترین هدیه خداوند به ماست خداوند ما رو به صورتی خلق کرده که مثل خودش می تونیم خلق کننده و آفریدگار باشیم و به همین دلیل هم به ما قدرت حق انتخاب داده که بتونیم مسیرها و هدف های زندگیمون رو دنبال کنیم هر رفتاری که از انسان سر میزنه چه مثبت باشه و چه منفی بر اساس انگیزه های درونی اون فرده نه عوامل بیرونی که پیرامون شخص روی میده. واقعیت اینه که ما بی دلیل کار یا رفتاری رو انجام نمیدیم و برای هرکدوم از اونها یه هدف داریم.

از نظر من راه درست وغلط وجود نداره، و این خود ما هستیم که با باورهایی که از بدو تولد در وجودمون نهادینه شده به مفهوم درست یا غلط بودن چیزی معنا میدیم زندگی حال حاضر ما نتیجه تصمیم‌گیری و انتخاب‌های ما می‌باشد. همه از تاثیر انتخاب‌های بزرگ، مثل انتخاب کار و همسر مطلع هستند. اما آیا به تاثیر انتخاب‌های کوچک در زندگی روزمره توجه می‌کنیم؟ فکر می‌کنید انتخاب‌های ما، حتی انتخاب‌های کوچک چه تاثیری بر روی زندگی ما دارند؟ مردم روزانه صدها تصمیم كوچك و بزرگ می‌گیرند، در حالی كه اكثر آنها فكر می‌كنند كنترل ناچیزی بر زندگی‌شان دارند. این كتاب شما را با نشان دادن اینكه چگونه مسئولیت انتخاب‌هایتان را بپذارید، تغییر می‌دهد و از این توهم كه قربانی محیط پیرامونتان هستید رها می‌سازد. به این ترتیب یكی از مهم‌ترین كارهایی كه در زندگی با آن برخورد می‌كنید آغاز می‌شود.

نام کتاب : قدرت حق انتخاب را یکبار برای همیشه یاد بگیرید
نویسنده : آکادمی مجازی باور مثبت
تعداد صفحه : 56
حجم فایل : 1,150 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.