• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب نگهداری و پرورش حیوانات اهلی

توضیحات : کتاب حاضر که تحت عنوان نگهداری و پرورش حیوانات اهلی در اختیار شما قرار دارد، راهنمایی برای مزرعه داران ، روستاییان و علاقمندان به حیوانات اهلی است. بنابراین محوریت این کتاب تولید انبوه یا صادارات انبوه دام و طیور نیست، بلکه هدف آن پرورش حیوانات اهلی در مقیاس کوچک و متوسط و همچنین ترویج پرورش اصولی حیوانات اهلی برای مزرعه داران است. نگهداری و پرورش اصولی به معنای کاهش تلفات ، افزایش راندمان ، افزایش سطح سلامت دام و طیور ، و به طور کلی داشتن حیوانات اهلی سالم و در نهایت تولیدات دامی سالم است. در نگارش این کتاب سعی بر این بوده که حجم قابل توجهی از اطلاعات کاربردی و مهم ، به صورت خلاصه و قابل فهم در اختیار علاقمندان قرار گیرد. طبقه بندی مطالب و فهرست نویسی آن بر اساس سبک شخصی نویسنده است و تا حدودی از سبک ها و متد های رایج بهره گرفته شده است. همچنین تایپ، صفحه بندی ، طراحی جلد و ویرایش اثر توسط مؤلف انجام گرفته است. تعدادی از تصاویر نیز توسط مؤلف عکسبرداری شده اند و بقیه ی عکس ها به دلیل کمبود وقت از منابع مختلف اقتباس شده اند. این کتاب در حال حاضر صرفاً جهت انتشار در فضای مجازی تهیه شده و امکان چاپ آن وجود ندارد.

نام کتاب : نگهداری و پرورش حیوانات اهلی
نویسنده : بهزاد عظیمی
تعداد صفحه : 39
حجم فایل : 990 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 6 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب نگهداری و پرورش حیوانات اهلی”

  1. Yadullah گفت:

    تشکر از زحمات شما
    همیشه کتاب های بسیار خوبی را ازین سایت گرفتم

  2. دانیال گفت:

    واقعا کتاب خوب و مفیدیه دستتون درد نکنه

  3. مجتبی گفت:

    خیلی سپاسگذارم از تمامی عزیزانی که این سایت خوب و عالی رو طراحی کردن.مثِ همیشه حرف نداشت

  4. سیاوش گفت:

    کتاب زیبایی بود. ممنون از سایت و همچنین از کتابهای خوبتون

  5. مصطفی گفت:

    تشکر می کنم. کتاب خوبی بود. چرا در مورد حیوانات کتاب های بیشتری نمیذارید؟

  6. jaber گفت:

    با تشکر از زحمات تمامی کسانی که در راه اندازی این سایت همکاری کرده اند.اگر امکان دارد کتابهایی در مورد پرورش طیور ارائه کنید.