• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

آزمون های زبان انگلیسی

دانلود کتاب گرامر صفر تا صد زبان انگلیسی

تاریخ : ۱۵ آذر ۱۴۰۱

توضیحات :  ویژه داوطلبان آزمون‌های ارشد، دکتری، msrt، mhle، tolimo، ept، استخدامی، آیلتس، تافل و سایر آزمونهای داخلی و خارجی.  آموزش روان و ساده تمام تمام نکات گرامری زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته و  بیش از ۸۵ تمرین گرامر با پاسخ

درس اول: اجزای کلام و حروف بزرگ

درس دوم: اسامی عام و اسامی خاص

درس سوم: اسم های مفرد و اسم های جمع

درس چهارم: اسم های قابل شمارش و اسم های غیرقابل شمارش

درس پنجم: حروف تعریف معین و نامعین

درس ششم: ضمیرها

درس هفتم: صفت ها

درس هشتم: فعل ها و زمان ها

دانلود کتاب تاریخ زبان انگلیسی

تاریخ : ۲۰ مهر ۱۴۰۱

توضیحات :    این کتاب یک دستور تاریخی نیست به نکات دستوری فقط به آن اندازه که مطالب تاریخی را روشن نماید اشاره رفته و بسیاری از جزئیات دستوری که بی اندازه به حجم کتاب می افزود عمدا کنار گذاشته شده و تحول زبان انگلیسی از نظر تاریخی در درجه اول اهمیت قرار گرفته و اگر مولف که خود فرانسوی است در نفوذ فرانسه بر انگلیسی تاکید کرده پوزش می طلبد. با اینکه زبانشناسی عمومی عمدا در تمام مراحل تحول زبان انگلیسی مورد بحث قرار نگرفته واقعیت های زبانی وجود خود را بیان می کنند. اقبال زبان انگلیسی که جزئی از یکدسته کم اهمیت ژرمانیک بوده و امروز زبان جهانی شده بعد از دو بار اضمحلال کامل باعث شگفتی بسیار است. انگلیسی زبان مخلوط است که تقریبا صرف خود را از دست داده ولی صاحب قاموس عظیمی است. از نظر یک زبانشناس انگلیسی دارای تحول و تکامل پیوسته و تاریخ جالب توجهی است. بدون آثار متعدد نویسندگان سلف امکان تهیه چنین کتابی نبود و این تاریخ کوچک وجود خود را مدیون تحقیقات مفصل این نویسندگان میداند.

دانلود کتاب مکالمه مبتدی زبان انگلیسی برای تنبل ها‎

تاریخ : ۵ خرداد ۱۴۰۰

توضیحات :  به لطف زبان انگلیسی شما میتوانید با کسانی که به زبان شما حرف نمیزنند ارتباط برقرار کنید. زبان انگلیسی به شما کمک میکند تا عقاید و نظرات مردم مختلف را که با فرهنگ هایی مختلف بزرگ شدند را متوجه شوید. یک زبان مشترک که زبان انگلیسی است. آموزش مکالمه زبان انگلیسی و حرف زدن به آن میتواند بسیار ماجراجویانه باشد، چون که کمی احساس عصبی بودن و هیجان خواهید کرد.

ولی اگر برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی شما خودتان را درون زبان انگلیسی پرتاب کنید و از منطقه امن خودتان بیرون بیایید و شروع کنید به حرف زدن، بسیار احساس غرور و انگیزه میکنید که یادگیری زبان انگلیسی را ادامه دهید. به علاوه در آموزش مکالمه زبان انگلیسی شما بسیار پیشرفت میکنید، هرچه بیشتر مکالمه زبان انگلیسی داشته باشید.

پس بیایید زبان انگلیسی را شروع کنیم! برای کمک کردن به شما در این ماجراجویی، ما راهنمایی دوستانه برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای مبتدی ها که شامل مکالمه های ابتدایی است آماده کردیم. از سلام و احوال پرسی در زبان انگلیسی گرفته تا مکالمه های کوتاه و خداحافظی کردن که شما را وارد این ماجراجویی شگفت انگیز میکند.

دانلود کتاب هفت راز یادگیرندگان حرفه‌ای مهارت زبان انگلیسی

تاریخ : ۲۱ آبان ۱۳۹۹

توضیحات :  همانطوری که می‌دانید برای یادگیری مهارت زبان انگلیسی به عنوان یک ابزار در قرن بیست و یکم باید پا را فراتر از یکسری منابع اطلاعاتی که در گوگل وجود دارند گذاشت. به نظر می‌رسد در قرن بیست و یکم بیش از آنکه نیاز به یادگیری به سبک موسسات زبان انگلیسی داشته باشیم باید خودمان دست بکار شویم و سیستم خود را طراحی کنیم تا بتوانیم به عنوان یک مهارت از آن استفاده کنیم. اما قبل از آن باید پشت پرده‌ی یادگیری اصولی و علمی این غولی را که توسط نوع آموزش رایج در ایران ایجاد شده است، ببینیم و با خیال راحت در مسیر گام برداریم.

در کتاب هفت راز یادگیرندگان حرفه‌ای مهارت زبان انگلیسی به چه سوالاتی پاسخ داده می‌شود؟

چگونه در هر مقطع یادگیری مهارت زبان انگلیسی، یک قدم جلوتر از دیگران باشیم؟

چرا با وجود تهیه بهترین منابع آموزشی و حتی مطالعه‌ی آن بعد از مدتی تغییری در فرآیند یادگیریمان اتفاق نمی‌افتد؟

پشت پرده‌ی یادگیری مهارت زبان انگلیسی دقیقا چیست؟

چه راهکاری برای مقابله با انباشت اطلاعات و بمباران اطلاعاتی وجود دارد که اثربخش و کارآمد یاد بگیریم؟

چه مواردی هیچگاه سرفصل آموزشگاهای زبان انگلیسی و دانشگاه‌ها برای یادگیری مهارت زبان انگلیسی نبوده است!

چه مفاهیمی در دانشگاه‌هایی مانند هاروارد و استندفورد در مورد علم یادگیری تدریس می‌شود؟

دانلود کتاب 800 لغت کاربردی زبان انگلیسی

تاریخ : ۵ مهر ۱۳۹۹

توضیحات :  یکی از مهمترین نکاتی که برای داشتن یک مکالمه خوب و تاثیرگذار به زبان انگلیسی باید رعایت کنیم و آن را در خود تقویت کنیم، داشتنِ دایره لغات کاربردیست . در این کتاب سعی کردیم تا هشتصد لغت پرکاربرد زبان انگلیسی در مکالمات روزمره را برای شما آماده کنیم و پیشنهاد میکنیم حتما این مطلب را مطالعه کنید. این جدول شامل لغت، معنی لغت و یک مثال روزمره با آن لغت است که شما را در یادگیری و بهخاطرسپاریِ بهتری این لغات انگلیسی کمک میکند.

دانلود کتاب اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی

تاریخ : ۳ مرداد ۱۳۹۹

توضیحات :  اصطلاحات انگلیسی گروهی از کلماتی هستند که معنای آن از نگاه کردن به کلمات به تنهایی مشخص نیست. آن‌ها در طول زمان توسعه‌یافته اند و بنابراین ممکن است برای شما تصادفی به نظر برسند. اصطلاحات انگلیسی اغلب به قیاس و استعاره تکیه می‌کنند. چون آنها اغلب در زبان انگلیسی روزمره به کار می‌روند، اگر آن‌ها را نمی‌شناسید، درک مفهموم آن ها تقریبا غیرممکن است. یادگیری اصطلاح پرکاربرد انگلیسی به شما کمک می‌کند در موقعیت‌های مختلف به طور مناسب ارتباط برقرار کنید، چه در یک مسابقه بسکتبال، هنگام مطالعه یا بیرون رفتن. کلید درک اصطلاحات انگلیسی این است که هرگز به آن‌ها نگاه نکنید و یا آن‌ها را با معنی تحت‌اللفظی بخوانید. در عوض، شما باید آن‌ها را در متن یاد بگیرید تا بتوانید معنای واقعی آن‌ها را درک کنید.

بخش دیگری از رایج ترین و مهم ترین اصطلاحات پرکاربرد در زبان انگلیسی در این کتابچه می توانید مشاهده کنید که در مکالمات روزمره یا حتی ترجمه متون مختلف  بسیار پرکاربرد می باشد این در حالی می باشد که در بسیاری از کتاب های آموزشی این مبحث مهم حذف گردیده است که موجب عدم آشنایی اکثر زبان آموزان با اصطلاحات انگلیسی و همچنین آمریکایی شده است.

دانلود کتاب نکات دستوری زبان انگلیسی

تاریخ : ۱۳ تیر ۱۳۹۹

توضیحات : در زبان انگلیسی یا هر زبان دیگر، کلمات نقش اجزای زبان را بازی کرده و این گرامر است که کارش متصل کردن این اجزا به یکدیگر است. با وجود اهمیت فراوان گرامر، گاهی اوقات اهمیتی که لازم است به یادگیری زبان انگلیسی داده نمی‌شود. از نظر بعضی افراد، یادگیری گرامر زبان انگلیسی خشک و کسل کننده است. بعضی دیگر هم فکر می‌کنند هدف اصلی رساندن منظور به طرف مقابل است و صحیح و استاندارد صحبت کردن اهمیت خاصی ندارد. اگر هدف از یادگیری زبان انگلیسی همین باشد که هیچ! اما اگر به دنبال شرکت در آزمون های بین المللی مثل آیلتس یا تافل هستید، مطمئن باشید بدون آموزش گرامر زبان انگلیسی هیچ موفقیتی کسب نخواهید کرد! بدیهی است که در یادگیری هر زبان، توجه به یک بُعد نتیجهٔ مطلوبی برای زبان‌آموز نخواهد داشت.

دانلود کتاب ۱۰۰۰۰ واژه انگلیسی مخصوص IELTS

تاریخ : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

توضیحات : آزمون آیلتس IELTS یکی از معتبرترین آزمون‌های جهان است که در اکثر کشورها و دانشگاه‌ها قابل استفاده است. این امتحان در بیش از ۲۷۰ مرکز امتحانی در نزدیک به ۱۱۰ کشور دنیا برگزار می‌شود. شما با در دست داشتن نمره قابل قبول در این آزمون می‌توانید نسبت به مهاجرت تحصیلی اقدام کنید. این آزمون که توسط دانشگاه کمبریج انگلستان ، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود در دانشگاه‌هایی نظیر کمبریج، آکسفورد و هاروارد قابل استناد است. کتاب ۱۰۰۰۰ واژه انگلیسی مخصوص IELTS تألیف روح الله یوسفی رامندی دربردارنده‌ی ده هزار واژه‌ی ضروری جهت آمادگی برای آزمون آیلتس همراه با ترجمه است.

دانلود کتاب کار انگلیسی

تاریخ : ۳۰ دی ۱۳۹۸

توضیحات : کتاب کار انگلیسی به‌منظور تعمیق مفاهیم موجود در کتاب دانش‌آموز و ارائه فعالیت‌های دسته بندی شده و مرتبط با محتوای کتاب دانش‌آموز و اهداف آموزشی دوره تدوین گردیده است. هدف از تدوین این اثر ارائه تمرین های متنوع به منظور توسعه مهارت ­های زبانی به شکل مجزا و تلفیقی تا دانش آموزان با توسعه دانش کاربردی خود در زبان انگلیسی برای آموزش های کلامی و پایان ترم آمده شوند. بدین منظور بخش­های زیر در کتاب در نظر گرفته شده­اند.

۱ ـ مهارت شنیداری ۲ ـ مهارت گفتاری ۳ ـ مهارت خواندن و نوشتن

دانلود کتاب خواندن و درک مطلب متون داستانی انگلیسی

تاریخ : ۱۲ دی ۱۳۹۸

توضیحات : کتاب خواندن و درک مطلب متون داستانی انگلیسی به قلم محمد آذروش، مجموعه‌ای از چند داستان انگلیسی به همراه ترجمه‌ی آن‌ها است که به یادگیری زبان انگلیسی کمک می‌کند. خواندن داستان‌های انگلیسی علاوه بر افزایش دایره واژگان، نقش به سزایی در فراگیری دستور زبان انگلیسی در فراگیرنده دارد.

دانلود کتاب قواعد املای انگلیسی

تاریخ : ۶ آبان ۱۳۹۸

توضیحات : املای زبان انگلیسی موضوع چالش‌برانگیزی است. حتی بسیاری می‌گویند که املای انگلیسی غیرقابل پیش‌بینی است؛ به این معنی که از روی املای کلمه نمی‌توان تلفظ آن را حدس زد و برعکس. برخی از مربیان روی اولویت‌های استفاده از نوع قواعد املایی تأکید خاصی دارند (به عنوان مثال، املای به سبک کانادایی را بر املای به سبک آمریکایی ترجیح می‌دهند)، در حالی که برخی دیگر از مربیان هرگونه املای استاندارد را می‌پذیرند. اغلب فرهنگ‌های لغت املای استاندارد لغات مختلف را مشخص می‌کنند، اما فرهنگ‌های لغت کانادایی املای به سبک کانادایی را بر املاهای دیگر ترجیح می‌دهند. یک فرهنگ لغت انگلیسی طراحی‌شده برای زبان آموزان انگلیسی، مانند دیکشنری معاصر انگلیسی یا دیکشنری پیشرفته آکسفورد، می‌تواند برای اشخاص و گویندگان غیربومی بسیار مفید باشد. این دیکشنری‌ها اطلاعات بیشتری ارائه می‌دهند و اغلب مثال‌های بیشتری از کلمات در زمینه کمک به دانش آموزان برای انتخاب و استفاده مناسب از کلمات در جملات با موضوعات مختلف پیشنهاد می‌دهند.

دانلود کتاب ۶۰۰۰ لغت آزمون اس ای تی SAT با ترجمه فارسی

تاریخ : ۳۱ شهریور ۱۳۹۸

توضیحات : این کتاب الکترونیکی؛ لیست کاملی از لغت های ضروری و مهم برای داوطلبان شرکت در آزمون اس ای تی SAT می باشد که مطالعه آن برای تمام دانش آموزان و دانشجویان علاقمند برای تحصیل در خارج از ایران، بسیار ضروری و کاربردی می باشد. کتاب های زیادی برای یادگیری واژگان آزمون SAT در بازار موجود می باشد و هر کدام لغاتی را برای متقاضی شرکت در آزمون SAT مهم و پرکاربرد دانسته اند. حال برای راحتی شما، و بدلیل اینکه در این کتاب ها لغات مشترکی وجود دارد، لذا ما تمام این کتاب ها را بررسی کرده ایم و تمام لغاتی را که در آن ها وجود داشته است را یکجا به همراه معنی انگلیسی و فارسی آن برای شما آورده ایم.