• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب مکالمه مبتدی زبان انگلیسی برای تنبل ها‎

توضیحات :  به لطف زبان انگلیسی شما میتوانید با کسانی که به زبان شما حرف نمیزنند ارتباط برقرار کنید. زبان انگلیسی به شما کمک میکند تا عقاید و نظرات مردم مختلف را که با فرهنگ هایی مختلف بزرگ شدند را متوجه شوید. یک زبان مشترک که زبان انگلیسی است. آموزش مکالمه زبان انگلیسی و حرف زدن به آن میتواند بسیار ماجراجویانه باشد، چون که کمی احساس عصبی بودن و هیجان خواهید کرد.

ولی اگر برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی شما خودتان را درون زبان انگلیسی پرتاب کنید و از منطقه امن خودتان بیرون بیایید و شروع کنید به حرف زدن، بسیار احساس غرور و انگیزه میکنید که یادگیری زبان انگلیسی را ادامه دهید. به علاوه در آموزش مکالمه زبان انگلیسی شما بسیار پیشرفت میکنید، هرچه بیشتر مکالمه زبان انگلیسی داشته باشید.

پس بیایید زبان انگلیسی را شروع کنیم! برای کمک کردن به شما در این ماجراجویی، ما راهنمایی دوستانه برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای مبتدی ها که شامل مکالمه های ابتدایی است آماده کردیم. از سلام و احوال پرسی در زبان انگلیسی گرفته تا مکالمه های کوتاه و خداحافظی کردن که شما را وارد این ماجراجویی شگفت انگیز میکند.

نام کتاب : مکالمه مبتدی زبان انگلیسی برای تنبل ها‎
نویسنده : وکب استارتر
تعداد صفحه : 138
حجم فایل : 4,320 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال نظر دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب مکالمه مبتدی زبان انگلیسی برای تنبل ها‎”

  1. محمد کاظم مرتضوی گفت:

    سلام وخداقوت عالی از زحمات شما یه دنیا ممنونم