• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

آموزش مکالمه زبان انگلیسی

دانلود کتاب اشتباهات رایج در زبان انگلیسی

تاریخ : ۹ شهریور ۱۴۰۲

توضیحات :  ما در اینجا دشواریهای زبان انگلیسی را تا آنجا که مقدور بوده است باز نموده ایم و کوشش بکار برده ایم که موارد اختلاف زبان فارسی و زبان انگلیسی را روشن کنیم تا گروهی که در کشور ما به آموختن زبان انگلیسی همت گماشته اند از دشواریهایی که بر سر راه دارند آگاه شوند. در این کتاب صدها تست گوناگون درباره اسم و فعل و صفت و حرف اضافه و قید و مطالب دیگر گرد آمده است و قسمت بیشتری از آن مسائل که همیشه دانش آموزان و دانشجویان را گرفتار اشکال می کند گشوده شده است.

دانلود کتاب آموزش انگلیسی کاربردی

تاریخ : ۲۷ فروردین ۱۴۰۲

توضیحات :  کتاب آموزش انگلیسی کاربردی برای زبان آموزان انگلیسی که میخواند انگلیسی را به روش کاربردی و خودخوان یاد بگیرند میتواند سودمند باشد. این کتاب در هفت فصل با تمرکز بر مهارتهای Reading, Writing, Speaking, Idioms, Grammar با بیانی ساده و مثالهایی کاربردی به بیان این مفاهیم پرداخته است.

دانلود کتاب راهنمای فارسی زبان انگلیسی

تاریخ : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

توضیحات :    خط، ناقل کلامه! یعنی به وسیله ی یه سری شکلک روی کاغذ یا سنگ یا اجسام دیگه منظور خودمون رو به فردی که نمیتونه صدامونو بشنوه میرسونیم! این اشکال سیاهی که الآن دارین میخونینشون به خط عربی نوشته شدن اما زبون این نوشته ها فارسیه، دلیل اینکه چرا ما زبون فارسی رو به خط عربی مینویسیم اینه که فارسی خودش خط نوشتاری نداره، خط عربی رو یه کمی تغییر دادیم و اسمشو گذاشتیم خط فارسی! اکثر زبونای دنیا خط نوشتاری ندارن، یعنی مردمی که به اون زبونا صحبت میکنن تصمیم نگرفتن که برای گفتارشون شکلک درست کنن و با اون شکلکا منظورشونو برای دیگران بنویسن، اونا فقط با زبونشون حرف میزدن و کاری به نوشتن نداشتن. انگلیسی هم مثل فارسی خط مخصوص به خودش رو نداره و از خط لاتین که گفته میشه توسط رومیها و اجداد اِتروسیشون ابداع شده گرفته شده؛ ظاهرا خود خط لاتین از خط یونانی، و خط یونانی از خط عبری، و خط عبری از خط فینیقیه ای باستان نشات گرفته! میگن منشا تمام خطهای دنیا همین خط فینیقی باستانه…

دانلود کتاب 880 واژه ضروری انگلیسی

تاریخ : ۱۳ آبان ۱۴۰۰

توضیحات :  مجموعه حاضر مشتمل بر 880 لغت پرکاربرد انگلیسی و معادل فارسی می باشد.که برای کلیه افراد به خصوص افرادی که نیاز به یک مرور سریع بر روی دامنه لغت هایشان دارند و همچنین برای زبان دانشجویان و زبان  دانش آموزان کنکوری بسیار مفید است. لغت های پرکاربرد به همراه معانی ای که بیشترین کاربرد را برای آن لغت دارند در نظر گرفته شده. لغت ها همه به فارسی روان ترجمه شده است.

دانلود کتاب مکالمه مبتدی زبان انگلیسی برای تنبل ها‎

تاریخ : ۵ خرداد ۱۴۰۰

توضیحات :  به لطف زبان انگلیسی شما میتوانید با کسانی که به زبان شما حرف نمیزنند ارتباط برقرار کنید. زبان انگلیسی به شما کمک میکند تا عقاید و نظرات مردم مختلف را که با فرهنگ هایی مختلف بزرگ شدند را متوجه شوید. یک زبان مشترک که زبان انگلیسی است. آموزش مکالمه زبان انگلیسی و حرف زدن به آن میتواند بسیار ماجراجویانه باشد، چون که کمی احساس عصبی بودن و هیجان خواهید کرد.

ولی اگر برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی شما خودتان را درون زبان انگلیسی پرتاب کنید و از منطقه امن خودتان بیرون بیایید و شروع کنید به حرف زدن، بسیار احساس غرور و انگیزه میکنید که یادگیری زبان انگلیسی را ادامه دهید. به علاوه در آموزش مکالمه زبان انگلیسی شما بسیار پیشرفت میکنید، هرچه بیشتر مکالمه زبان انگلیسی داشته باشید.

پس بیایید زبان انگلیسی را شروع کنیم! برای کمک کردن به شما در این ماجراجویی، ما راهنمایی دوستانه برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای مبتدی ها که شامل مکالمه های ابتدایی است آماده کردیم. از سلام و احوال پرسی در زبان انگلیسی گرفته تا مکالمه های کوتاه و خداحافظی کردن که شما را وارد این ماجراجویی شگفت انگیز میکند.

دانلود کتاب هفت راز یادگیرندگان حرفه‌ای مهارت زبان انگلیسی

تاریخ : ۲۱ آبان ۱۳۹۹

توضیحات :  همانطوری که می‌دانید برای یادگیری مهارت زبان انگلیسی به عنوان یک ابزار در قرن بیست و یکم باید پا را فراتر از یکسری منابع اطلاعاتی که در گوگل وجود دارند گذاشت. به نظر می‌رسد در قرن بیست و یکم بیش از آنکه نیاز به یادگیری به سبک موسسات زبان انگلیسی داشته باشیم باید خودمان دست بکار شویم و سیستم خود را طراحی کنیم تا بتوانیم به عنوان یک مهارت از آن استفاده کنیم. اما قبل از آن باید پشت پرده‌ی یادگیری اصولی و علمی این غولی را که توسط نوع آموزش رایج در ایران ایجاد شده است، ببینیم و با خیال راحت در مسیر گام برداریم.

در کتاب هفت راز یادگیرندگان حرفه‌ای مهارت زبان انگلیسی به چه سوالاتی پاسخ داده می‌شود؟

چگونه در هر مقطع یادگیری مهارت زبان انگلیسی، یک قدم جلوتر از دیگران باشیم؟

چرا با وجود تهیه بهترین منابع آموزشی و حتی مطالعه‌ی آن بعد از مدتی تغییری در فرآیند یادگیریمان اتفاق نمی‌افتد؟

پشت پرده‌ی یادگیری مهارت زبان انگلیسی دقیقا چیست؟

چه راهکاری برای مقابله با انباشت اطلاعات و بمباران اطلاعاتی وجود دارد که اثربخش و کارآمد یاد بگیریم؟

چه مواردی هیچگاه سرفصل آموزشگاهای زبان انگلیسی و دانشگاه‌ها برای یادگیری مهارت زبان انگلیسی نبوده است!

چه مفاهیمی در دانشگاه‌هایی مانند هاروارد و استندفورد در مورد علم یادگیری تدریس می‌شود؟

دانلود کتاب اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی

تاریخ : ۳ مرداد ۱۳۹۹

توضیحات :  اصطلاحات انگلیسی گروهی از کلماتی هستند که معنای آن از نگاه کردن به کلمات به تنهایی مشخص نیست. آن‌ها در طول زمان توسعه‌یافته اند و بنابراین ممکن است برای شما تصادفی به نظر برسند. اصطلاحات انگلیسی اغلب به قیاس و استعاره تکیه می‌کنند. چون آنها اغلب در زبان انگلیسی روزمره به کار می‌روند، اگر آن‌ها را نمی‌شناسید، درک مفهموم آن ها تقریبا غیرممکن است. یادگیری اصطلاح پرکاربرد انگلیسی به شما کمک می‌کند در موقعیت‌های مختلف به طور مناسب ارتباط برقرار کنید، چه در یک مسابقه بسکتبال، هنگام مطالعه یا بیرون رفتن. کلید درک اصطلاحات انگلیسی این است که هرگز به آن‌ها نگاه نکنید و یا آن‌ها را با معنی تحت‌اللفظی بخوانید. در عوض، شما باید آن‌ها را در متن یاد بگیرید تا بتوانید معنای واقعی آن‌ها را درک کنید.

بخش دیگری از رایج ترین و مهم ترین اصطلاحات پرکاربرد در زبان انگلیسی در این کتابچه می توانید مشاهده کنید که در مکالمات روزمره یا حتی ترجمه متون مختلف  بسیار پرکاربرد می باشد این در حالی می باشد که در بسیاری از کتاب های آموزشی این مبحث مهم حذف گردیده است که موجب عدم آشنایی اکثر زبان آموزان با اصطلاحات انگلیسی و همچنین آمریکایی شده است.

دانلود کتاب گرامر برای مکالمه زبان انگلیسی

تاریخ : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

توضیحات :  با پیشرفت سریع علم و تکنولوژی و از آنجا که در حال حاضر قسمت بسیار زیادی از کتابها و نشریات علمی و مطالب روی اینترنت به زبان انگلیسی تهیه میشوند و با توجه به نیاز غیر قابل انکار دانش آموزان، دانشجویان و محققین به زبان انگلیسی، یادگیری این زبان در بین زبانهای خارجی امری بدیهی و اجتناب ناپذیر می باشد. حتی اگر یادگیری کامل این زبان غیر ممکن باشد بسته به سطح نیاز، هر شخص میتواند تا حد لازم آنرا یاد بگیرد. به قول معروف، آب دریا را اگر نتوان کشید، هم بقدر تشنگی باید چشید. اولین گام در جهت آموزش زبان، یادگیری گرامر میباشد. خوشبختانه کتابهای بیشماری در زمینه زبان انگلیسی و سایر زبانها در کشورما وجود دارد. نکته شایان ذکر در مورد این جزوه اینست که مطالب از سطح بسیار ساده شروع شده وگرامر تا سطح بالایی آموزش داده میشود لذا برای افراد مبتدی بسیار مناسب بوده و افرادی که قبلا انگلیسی را به خوبی آموزش دیده اند میتوانند از این مطالب به عنوان یک مجموعه کامل گرد آوری شده جهت مرور آنچه از قبل میدانند استفاده کنند. وجه تمایز این جزوه با سایر جزوات گرامر موجود اینست که روند کار به نحوی طراحی شده که در انتها، خواننده مبتدی به آسانی انگلیسی را مکالمه کند و خواننده قویتر بهبود چشمگیری در مکالمه خود احساس نماید. تفاوت دیگری که خواننده در حین مطالعه این جزوه درخواهد یافت اینست که، به عنوان مثال آموزش زمانها که غالبا کار مشکلی میباشد در این جزوه به نحوی ارائه شده است که در چند مرحله در جاهای مختلف بیان شده تا باعث خستگی خواننده نشود. لذا دروسی مثل زمانها یا درس قید، نه به طور تکراری بلکه با روندی پیشرفتی در چند مرحله در طول جزوه بیان شده اند. ساختار اصلی جزوه از موارد آموزش داده شده در آموزشگاههای زبان تهران گرفته شده است و در طول سالیان مواردی به آن توسط مولف اضافه شده است و اصلاحاتی توسط دوستان در آن انجام شده است. لازم به ذکر است، از آنجا که هیچ اثر انتشاراتی یا علمی بدون اشتباه نمی باشد در این جزوه هم ممکن است مواردی از اشتباه به چشم بخورد که مولف از خوانندگان محترم استدعا دارد که این موارد را به همراه نظرات ارزشمندتان به اطلاع وی برسانید.

دانلود کتاب کار انگلیسی

تاریخ : ۳۰ دی ۱۳۹۸

توضیحات : کتاب کار انگلیسی به‌منظور تعمیق مفاهیم موجود در کتاب دانش‌آموز و ارائه فعالیت‌های دسته بندی شده و مرتبط با محتوای کتاب دانش‌آموز و اهداف آموزشی دوره تدوین گردیده است. هدف از تدوین این اثر ارائه تمرین های متنوع به منظور توسعه مهارت ­های زبانی به شکل مجزا و تلفیقی تا دانش آموزان با توسعه دانش کاربردی خود در زبان انگلیسی برای آموزش های کلامی و پایان ترم آمده شوند. بدین منظور بخش­های زیر در کتاب در نظر گرفته شده­اند.

۱ ـ مهارت شنیداری ۲ ـ مهارت گفتاری ۳ ـ مهارت خواندن و نوشتن

دانلود کتاب خواندن و درک مطلب متون داستانی انگلیسی

تاریخ : ۱۲ دی ۱۳۹۸

توضیحات : کتاب خواندن و درک مطلب متون داستانی انگلیسی به قلم محمد آذروش، مجموعه‌ای از چند داستان انگلیسی به همراه ترجمه‌ی آن‌ها است که به یادگیری زبان انگلیسی کمک می‌کند. خواندن داستان‌های انگلیسی علاوه بر افزایش دایره واژگان، نقش به سزایی در فراگیری دستور زبان انگلیسی در فراگیرنده دارد.

دانلود کتاب نکات و ایده هایی برای یادگیری زبان انگلیسی

تاریخ : ۵ مرداد ۱۳۹۰

توضیحات : می باشد،نکاتی ارزشمند و ساده ای را برای زبان آموزان جهت یادگیری سریعتر زبان انگلیسی بیان کرده است. در پایان این مقاله نیز تجربیات شخصی زبان آموزانی که در آزمون تافل نمره مطلوبی کسب کرده اند، گنجانده شده است