• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

آموزش نقشه کشی ساختمان

دانلود کتاب فناوری های ساختمان

تاریخ : ۲۶ مهر ۱۴۰۰

توضیحات :  به منظور تخمین مقدار مصالح مورد نیاز و برآورد هزینۀ انجام عملیات اجرایی با استفاده از نقشه های مصوب و دفترچۀ فهرست بها محاسبات انجام می شود که به آن متره و برآورد گفته می شود که عامل مهمی در تصمیم گیری اجرا و یا عدم اجرای هر پروژۀ عمرانی می باشد. این لغت بیشتر در علم مهندسی کاربرد دارد و از آن برای متر کردن و یا اندازه گرفتن مقدار مصالح به کاررفته در یک سازه استفاده می شود. این سازه می تواند ساختمان، راه، پل و غیره باشد. با تعریف فوق اگر ما بتوانیم مقدار مصالح به کاررفته در یک سازه را تعیین کنیم آن سازه را متره نموده ایم مثلاً اگر بتوانیم بگوییم که در این دیوار چند مترمکعب آجر مصرف شده و یا اگر بتوانیم بگوییم برای فرش کردن این اتاق چند مترمربع موزاییک یا سنگ مصرف شده. در این حالت می گوییم آجرچینی آن دیوار یا سنگ فرش آن اتاق را متره کرده ایم.

دانلود کتاب رسم فنی ماهرانه

تاریخ : ۲۲ دی ۱۳۹۷

توضیحات : چگونه در موقعیت شغلی نقشه کشی صنعتی استخدام شوید؟ این کتاب مناسب شماست که تازه از دانشگاه فنی فارغ التحصیل شدید و قصد استخدام شدن در شرکتهای معتبر دارید، این کتاب در مورد اصول نقشه کشی صنعتی و چگونگی استخدام شدن در شرکتهای معتبر نوشته شده و به شما قول میدهد که بتونید درامد ماهیانه خوبی کسب کنید. اگر میخواهید بدانید که آیا این کتاب برای خریدن و یا خواندن مفید است یا خیر، پیشنهاد میکنم حتماً این قسمت را مطالعه کنید. اگر پاسخ شما به یکی از پرسشهای زیر مثبت است آیا در یکی از رشته های فنی و صنعتی مدرک دارید؟

آیا از هنرستان یا دانشگاه فارغ التحصیل شدید؟

آیا در پی یافتن شغلی مناسب در شرکت معتبری هستید؟

آیا قصد کسب درامد مناسب دارید؟

آیا قصد دارید دانشی که کسب کردید را به مهارت کاربردی تبدیل کنید؟

اگر این سؤالها ذهن شمارا درگیر کرد و حس کردید که برای ایجاد تغییر، نیاز به یک برنامه دارید، خواندن این کتاب به شما کمک خواهد کرد. اگر نسبت به این شرایط ناراضی نیستید و برنامه خاصی هم برای خود ندارید، پیشنهاد میکنم این کتاب را ببندید و به کارهای دیگری مشغول شوید. اگر پاسخ شما مثبت است با ما همراه باشید تا تغییرات فوق العاده ای را باهم رقم بزنیم. حقیقت این است که اکثر انسانها درخواست عجیبی از این دنیا دارند! اکثر انسانها میخواهند به رفتارهای قبلی خود ادامه دهند، اما نتایج متفاوتی بگیرند! ممکن است این نگرانی را داشته باشید که آنقدر بی حوصله هستید که این کتاب را تا انتها نخوانید! نگران نباشید، در ادامه این کتاب بسیار تعاملی است که خودتان به وجد خواهید آمد و اصول کتاب را با استفاده از فیلمها و انیمیشنها و پویانمایی که تدارک دیدم بسیار مفهومی یاد خواهید گرفت و درامد خود را تغییر خواهید داد

دانلود کتاب نقشه کشی برق ساختمان

تاریخ : ۶ تیر ۱۳۹۱

توضیحات :  در این کتاب به اختصار و به کمک نقشه های طراحی شده با نرم افزار اتوکد، با نقشه سیستم برق بخشهای مختلف ساختمان به طور اختصار آشنا خواهید شد. محتوای نقشه ها عبارتند از:

۱ – علائم

۲ – نقشه پلان ها

۳ – نمودار تابلوها

۴ – نمودار رایزر

۵ – جزئیات نقشه

۶ – توضیحات نقشه