• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب فناوری های ساختمان

توضیحات :  به منظور تخمین مقدار مصالح مورد نیاز و برآورد هزینۀ انجام عملیات اجرایی با استفاده از نقشه های مصوب و دفترچۀ فهرست بها محاسبات انجام می شود که به آن متره و برآورد گفته می شود که عامل مهمی در تصمیم گیری اجرا و یا عدم اجرای هر پروژۀ عمرانی می باشد. این لغت بیشتر در علم مهندسی کاربرد دارد و از آن برای متر کردن و یا اندازه گرفتن مقدار مصالح به کاررفته در یک سازه استفاده می شود. این سازه می تواند ساختمان، راه، پل و غیره باشد. با تعریف فوق اگر ما بتوانیم مقدار مصالح به کاررفته در یک سازه را تعیین کنیم آن سازه را متره نموده ایم مثلاً اگر بتوانیم بگوییم که در این دیوار چند مترمکعب آجر مصرف شده و یا اگر بتوانیم بگوییم برای فرش کردن این اتاق چند مترمربع موزاییک یا سنگ مصرف شده. در این حالت می گوییم آجرچینی آن دیوار یا سنگ فرش آن اتاق را متره کرده ایم.

نام کتاب : فناوری های ساختمان
نویسنده : سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی
تعداد صفحه : 268
حجم فایل : 12,700 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال نظر دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب فناوری های ساختمان”

  1. m.m گفت:

    باسلام خیلی عالی ومفیدبود.مرسی