• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

امنیت شبکه حسگر بی سیم

دانلود کتاب امنیت اطلاعات

تاریخ : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

توضیحات :  امنیت یک محصول نیست؛ بلکه فرآیندی است شامل سیاست‌گذاری، طراحی، مدیریت و اجرای صحیح تمام سرویس‌ها و محصولات فناوری اطلاعات. و البته؛ نظارت مستدام بر عملکرد، به‌روزرسانی و ارتقاء آن‌ها. در این کتاب سعی شده در راستای برقراری امنیت اطلاعات به تمام مؤلفه‌های مؤثر در فرآیند امنیت اطلاعات پرداخته شود. مطالب این کتاب بر اساس مفاهیم و تکنولوژی‌های مرتبط با امنیت اطلاعات بوده و فارغ از محصول یا برند خاصی، آن‌ها را به‌صورت جامع موردبررسی قرار می‌دهد. موضوعاتی از قبیل: سیستم مدیریت امنیت اطلاعات، پروتکل‌های رمزنگاری (و کاربرد آن‌ها در محرمانگی، صحت، امضای دیجیتال و عدم انکار)، امنیت شبکه، امنیت وب، امنیت پست الکترونیک، امنیت سیستم‌عامل و امنیت دیتابیس، در این کتاب موردبحث قرار گرفته است

دانلود کتاب تجارت الکترونیک و امنیت شبکه

تاریخ : ۴ مهر ۱۳۹۸

توضیحات : ایدۀ کار و کسب نوین همیشه به معنای خلق ناگهانی الگوی خلاق و بدیع نیست بلکه می توان با مطالعۀ الگوی کار و کسب های موجود، به تقویت یا اصلاح آنها پرداخت و با نوآوری، نیازسنجی و تعیین راهبرد کار و کسب جدیدی راه اندازی کرد. برای این کار بوم مدل کار و کسب ابزار قدرتمندی است که امکان ایده پردازی در منابع مالی، ارزش پیشنهادی، مشتری و کانال توزیع را می دهد و همچنین استفاده از ابزارهای دیجیتالی در تحلیل الگوی کار و کسب، رضایت مشتری و سرعت خدمات الکترونیکی تأثیر بسزایی دارد. در این پودمان هنرجویان با اتکا بر دانش و مهارت قادر خواهند بود با شناخت اجزا و تدوین بوم کار و کسب ضمن شناسایی ابعاد و انواع مدل های تجارت الکترونیک از فنون ایده پردازی و ترکیب و سازگار کردن ایده ها استفاده کنند و پس از تدوین پرسونا و نقشه سفر مشتری با طراحی کمینه محصول پذیرفتنی در مرحله MVP و مدیریت آن، الگویی از کار و کسب را پیاده سازی کرده، با انتخاب نام دامنه و میزبان و زیرساخت مناسب فناوری آن را به مرحله اجرا برسانند.

دانلود کتاب آشنایی با شبکه های حسگر بی سیم

تاریخ : ۸ اسفند ۱۳۹۰

توضیحات :  شبکه حسگر شبکه ای است متشکل از تعداد زیادی گره کوچک. در هر گره تعدادی حسگر و یا کارانداز وجود دارد. شبکه حس/کار بشدت با محیط فیزیکی تعامل دارد. از طریق حسگرها اطلاعات محیط را گرفته و از طریق کار انداز ها واکنش نشان می دهد. ارتباط بین گره ها بصورت بی سیم است. هرگره بطور مستقل و بدون دخالت انسان کار میکند و نوعا از لحاظ فیزیکی بسیار کوچک است ودارای محدودیت هایی در قدرت پردازش, ظرفیت حافظه, منبع تغذیه, … می باشد. این محدودیت ها مشکلاتی را بوجود می آورد که منشأ بسیاری از مباحث پژوهشی مطرح در این زمینه است. این شبکه از پشته پروتکلی شبکه های سنتی  پیروی می کند ولی بخاطر محدودیت ها و تفاوتهای وابسته به کاربرد, پروتکل ها باید باز نویسی شوند.