• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب تجارت الکترونیک و امنیت شبکه

توضیحات : ایدۀ کار و کسب نوین همیشه به معنای خلق ناگهانی الگوی خلاق و بدیع نیست بلکه می توان با مطالعۀ الگوی کار و کسب های موجود، به تقویت یا اصلاح آنها پرداخت و با نوآوری، نیازسنجی و تعیین راهبرد کار و کسب جدیدی راه اندازی کرد. برای این کار بوم مدل کار و کسب ابزار قدرتمندی است که امکان ایده پردازی در منابع مالی، ارزش پیشنهادی، مشتری و کانال توزیع را می دهد و همچنین استفاده از ابزارهای دیجیتالی در تحلیل الگوی کار و کسب، رضایت مشتری و سرعت خدمات الکترونیکی تأثیر بسزایی دارد. در این پودمان هنرجویان با اتکا بر دانش و مهارت قادر خواهند بود با شناخت اجزا و تدوین بوم کار و کسب ضمن شناسایی ابعاد و انواع مدل های تجارت الکترونیک از فنون ایده پردازی و ترکیب و سازگار کردن ایده ها استفاده کنند و پس از تدوین پرسونا و نقشه سفر مشتری با طراحی کمینه محصول پذیرفتنی در مرحله MVP و مدیریت آن، الگویی از کار و کسب را پیاده سازی کرده، با انتخاب نام دامنه و میزبان و زیرساخت مناسب فناوری آن را به مرحله اجرا برسانند.

نام کتاب : تجارت الکترونیک و امنیت شبکه
نویسنده : سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی
تعداد صفحه : 256
حجم فایل : 10,000 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.