• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

داستان موفقیت کارآفرینان داخلی و خارجی

دانلود کتاب نمی تونی بهش برسی!

تاریخ : ۲۵ فروردین ۱۳۹۹

توضیحات : انسان برای شناخت خود، توانایی‌ها و نبوغ ذاتی‌اش و شکوفایی آنها ناگزیر از یادگیری، جستجو و پرسشگری است. پرسش سرآغاز خلاقیت است. با پرسیدن کشف می‌کنیم، یاد می‌گیریم و باورهای ارثی و ناآزموده را به چالش می‌کشیم. به قول کارل پوپرِ فیلسوف «زندگی سراسر حل مسئله است». هر مسئله‌ای پرسشی است و فقط با پرسیدن است که تفکر ممکن می‌شود. پرسش‌های این کتاب از دل زندگی روزمره می‌آید. از طرف دوستان ناشناسی که قدم در راه کم‌رهرو خودشناسی و خودشکوفایی گذاشته‌اند. انسان‌هایی که قصد فرارفتن از روزمرگی‌ها و میانمایگی‌ها را دارند. کسانی که در جستجوی معنایی برای زیستن‌اند. آنها جویندگان رویا و زندگی رویایی‌اند. سپاس نگارنده از این جویندگان بیکران است. درس‌های زیادی از پرسش‌های آنان آموختم. و پاسخ‌ها یقینا فقط در محدودۀ درک و دانش پاسخگوست و نه بیشتر. خواندن این پرسش و پاسخ‌ها قطعا برای هر جویندۀ مسیر خودشناسی و خودشکوفایی می‌تواند الهامبخش باشد.

دانلود کتاب داستان موفقیت من شگفت انگیز

تاریخ : ۲۳ اسفند ۱۳۹۸

توضیحات : این کتاب برای تمام افرادی که به دنبال موفقیت یا راه‌اندازی یا توسعه کسب وکارشان می‌باشند توصیه می‌شود. در بخشی از کتاب داستان موفقیت من شگفت انگیز می‌خوانیم: درک یک نکته خیلی مهمه، اینکه اگر همین حالا افرادی با درامد بالاتر وجود دارند علتش فقط دانستن دانش بیشتر در مورد کسب درآمد است. نکته ی دیگر اینکه برای موفقیت در هر زمینه‌ای (تاکید می‌کنم در هر زمینهای) باید روی دو موضوع کار کرد ۱-بخش ذهنی. ۲-بخش عملی. بخش اول باورها و قواعد ذهنی ما و قانون جذب است و بخش دوم مربوط به تکنیک‌های عملی بازاریابی و فروش و تبلیغات و … می‌باشد. این دو بخش مانند دو کفه ترازو هستند وکم کاری در هر قسمت باعث عدم توازن در ترازو می‌شود.

دانلود کتاب ویژه نامه کسب و کار و موفقیت

تاریخ : ۲۳ اسفند ۱۳۹۸

توضیحات : حتما شنیده اید که میگویند ایده تمام دارایی یک کسب و کار است ! یا گفته می شود ایده ی خوب میتواند شما را به بخش زیادی از آرزوهایتان برساند. ۹۹ درصد ایده ها )بخصوص آن هایی که بر مبنای دانش عمیقی نباشند( پیش از شما به ذهن سایر افراد هم خطور کرده است. همه ی انسان ها علاقه ی زیادی به قدرت و ثروت دارند. روزانه صدها نفر مشاعل مختلف تولیدی را آغاز کرده و طبق محاسبات روی کاغذ سود زیادی را پیش رویشان تجسم میکنند، نتیجه ای که معمولا در دنیای واقعی اتفاق نمی افتد. حقیقت آن است که در همان لحظاتی که ایده ای در ذهنتان نقش میبندد حداقل پانزده نفر دیگر در سرتاسر جهان به آن فکر میکنند. بسیار مهم تر از ناب بودن ایده، توانمندی شما در اجرایی کردن و کسب درآمد از آن است. تجربه ثابت کرده ممکن نیست ایده ای ازهمان ابتدا پختگی لازم را داشته باشد، این هنر و خلاقیت صاحبان صنعت است که ایده ای را ارزشمند یا بی ارزش میکند.

دانلود کتاب موفقیت به عمل برآید

تاریخ : ۶ بهمن ۱۳۹۸

توضیحات : کتاب موفقیت به عمل برآید نوشته‌ی محسن صادقی نیه، تلاش‌های فردی است که تجارب خود را به زبان ساده با شما در میان می‌گذرد. او آنچه را عمل کرده با شما می‌گوید. این کتاب کمک می‌کند تدوین فیلم زندگی شما بهتر انجام شده و کارگردانی زندگی شما فقط دست شما باشد. موفقیت کامل کردن یک پازل است. اگر مثنوی زندگی شما یک بیت برای شاهکار شدن کم دارد، کتاب موفقیت به عمل برآید آن تک بیت است. مدیر پروژه این کتاب خانم ملیکا ملک ارا و ویراستار آن خانم الهام خورسند است.

دانلود کتاب ۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیت

تاریخ : ۲۰ مهر ۱۳۹۸

توضیحات : این کتاب درس‌هایی است که ۹ نفر از بزرگ‌ترین کارآفرینان دنیای معاصر به ما داده‌اند. البته ذکر این نکته ضروری است که یکی از این ۹ نفر، یعنی پیتر دراکر، کارآفرین و مدیر نیست بلکه یکی از بزرگ‌ترین تئوریسین‌های مدیریت نوین به حساب می‌آید. هشت نفر دیگر، هر کدام توانستند با ساختن یک یا چند ساختار فنی و اقتصادی، گام‌های بلندی در پیشرفت دنیای مدرن بردارند. اغلب آن‌ها شناخته شده هستند و مخاطبان این نوشته‌ها از محصولات آن‌ها به طور روزانه استفاده می‌کنند. امروزه دیگر کسی را نمی‌توان یافت که اسم ویندوز را نشنیده باشد. تویتر، اینستاگرم، فیسبوک، اپل، واتس‌آپ و لینکدین شناخته شده‌ترین پدیده‌های تکنولوژیک ده‌های اخیر هستند. با این پیش‌زمینه، شنیدن رازها موفقیت این افراد می‌تواند برای جوانانی که تازه قدم در راه کسب‌وکار نهاده‌اند ارزشمند باشد. شاید بسیاری از آن‌ها بر روی یک حرف و آموزه تکیه کنند اما تکراری بودن یک آموزه نه تنها آن را ملال‌انگیز نمی‌کند، بلکه وقتی از زبان این افراد موفق باشد، اهمیت و ارزش آن را بیش از پیش نشان می‌دهد. از شما دعوت می‌کنیم که این رازها را بخوانید، در مورد آنها فکر کنید و اگر آن‌ها را مفید و موثر دانستید در زندگی‌تان به‌کار بگیرید.

ده رمز موفقیت کارآفرینان از زبان ثروتمندترین مرد دنیا (بیل گیتس)

ده  رمز موفقیت کارآفرینان از زبان میلیاردر تغییردهنده جهان (ایلان ماسک)

ده  رمز موفقیت کارآفرینان از زبان جوانترین میلیاردر دنیا (مارک راکربرگ)

ده   رمز موفقیت کارآفرینان از زبان پیتر دراکر؛ پدر علم مدیریت نوین

ده   رمز موفقیت کارآفرینان از زبان بنیانگذار سایت آمازون

ده  رمز موفقیت کارآفرینان از زبان مدیرعامل شرکت اپل

ده  رمز موفقیت کارآفرینان از زبان بنیانگذار لینکدین

ده  رمز موفقیت کارآفرینان از زبان خالق توییتر

ده رمز موفقیت کارآفرینان از زبان خالق واتساپ

دانلود مجله الکترونیکی کارخانه تبدیل فکر به ثروت

تاریخ : ۲۵ مهر ۱۳۹۰

توضیحات : این مجله ، یک مجله الکترونیکی کارآفرینی است که به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است . هدف این مجله ، آموزش قدم به قدم تجاری سازی ایده ها و شروع کسب و کارهای دانش بنیان است . ما ایده های جدید و خلاقانه برای ایجاد کسب و کار را در اینجا ارائه می کنیم . ما می خواهیم به همه ی کاربران اینترنتی ایرانی کمک کنیم که ایده ها خود را پیاده کنند و با تجاری کردن آن کسب و کار خود را راه اندازی کنند و تولید ثروت نمایند. بخش های مختلف مجله :

خلاقیت و ایده پردازی

پرورش ایده و تجاری سازی ایده

داستان موفقیت کارآفرینان داخلی و خارجی

آموزش ایجاد و گسترش یک برند موفق

پارک علم و فناوری مجازی

آموزش مدیریت کسب و کار (MBA)

ایده بازار و فن بازار