• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب نمی تونی بهش برسی!

توضیحات : انسان برای شناخت خود، توانایی‌ها و نبوغ ذاتی‌اش و شکوفایی آنها ناگزیر از یادگیری، جستجو و پرسشگری است. پرسش سرآغاز خلاقیت است. با پرسیدن کشف می‌کنیم، یاد می‌گیریم و باورهای ارثی و ناآزموده را به چالش می‌کشیم. به قول کارل پوپرِ فیلسوف «زندگی سراسر حل مسئله است». هر مسئله‌ای پرسشی است و فقط با پرسیدن است که تفکر ممکن می‌شود. پرسش‌های این کتاب از دل زندگی روزمره می‌آید. از طرف دوستان ناشناسی که قدم در راه کم‌رهرو خودشناسی و خودشکوفایی گذاشته‌اند. انسان‌هایی که قصد فرارفتن از روزمرگی‌ها و میانمایگی‌ها را دارند. کسانی که در جستجوی معنایی برای زیستن‌اند. آنها جویندگان رویا و زندگی رویایی‌اند. سپاس نگارنده از این جویندگان بیکران است. درس‌های زیادی از پرسش‌های آنان آموختم. و پاسخ‌ها یقینا فقط در محدودۀ درک و دانش پاسخگوست و نه بیشتر. خواندن این پرسش و پاسخ‌ها قطعا برای هر جویندۀ مسیر خودشناسی و خودشکوفایی می‌تواند الهامبخش باشد.

اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.