• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

راز خوشحالی پایدار

دانلود کتاب معجزه شکرگزاری

تاریخ : ۸ دی ۱۳۹۸

توضیحات : شکرگزاری ساده ترین و سریعترین راه برای تغییر زندگی است. به مدت بیست قرن، کلمات موجود در یک متن مقدس عرفانی تقریباً همه کسانی که آن را خوانده اند گیج کرده و به اشتباه انداخته است. در کلمات متن معمایی وجود دارد که باید حل شود و وقتی رمز و راز آن کشف گردد و آن را بدانید دنیای جدیدی برای شما باز خواهد شد. در معجزه شکرگزاری راندا برن، دانش در حال تغییر در مورد قدرت شکرگزاری را که درون یک متن مقدس دو هزار ساله پنهان شده است، نشان می دهد. سپس در یک سفر باورنکردنی ۲۸ روزه، به شما می آموزد که چگونه می توانید از این دانش در حال تغییر در زندگی روزمره خود استفاده کنید و تمام جنبه های زندگی تان را به شادی تبدیل کنید. مهم نیست که شما چه کسی باشید، فارغ از شرایط فعلی شما، معجزه شکرگزاری قصد دارد کل زندگی شما را تغییر دهد.

 

 

دانلود کتاب چگونگی شادی

تاریخ : ۱۷ شهریور ۱۳۹۸

توضیحات : حتماً تا به حال با خود فکر کرده‌اید که شادی ژنتیکی است و یا به شرایط زندگی شما بستگی دارد؟ اگر با ژنتیک به ارث می‌رسد چگونه می‌توان شادتر شد؟ و اگر به شرایط زندگیمان بستگی دارد، چگونه می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم تا شادتر شویم؟ با کمک ۱۲ استراتژی افزایش شادی که در این کتاب معرفی شده است، می‌توانید سطح شادی خود را بالا برده و از زندگی بیشتر لذت ببرید. در آخر نیز توصیه‌هایی برای تشخیص افسردگی و کمک به درمان آن مطرح شده است. این اثر یکی از پرثمر‌ترین کتاب‌هایی خواهد بود که در طول عمر خود مطالعه می‌کنید.

یکی از نتایج حیاتی تحقیقات من بر روی ازدواج در دو دهه این است که روابط شاد با نسبت مثبت به منفی که ۵ به ۱ را می‌سازند، مشخص می‌شوند. به این معناست که به ازای هر جمله و رفتار منفی مثل انتقاد کردن، غر زدن، درس دادن پنج عمل مثبت وجود دارد. بالا بردن نسبت مثبت را هدف هفته‌ی خود قرار دهید. می‌توانید اول این کار را با افزایش تعداد دفعاتی که محبت‌تان را لفظی (مثل بیشتر گفتن یا ایمیل کردن «دوستت دارم»)، فیزیکی (نیازی به توضیح این مورد نیست) یا از طریق رفتارهای دیگر (مثل مهربانی) نشان می‌دهید، انجام دهید. یک بار شنیدم یک کارشناس خانواده می‌گفت «یک بوسه‌ی بی‌دلیل در حین انجام کارهای روزمره خانه معجزه می‌کند.»

دانلود کتاب رمز موفقیت

تاریخ : ۳ خرداد ۱۳۹۳

توضیحات : موفقیت در هر کار مستلزم تحمل رنج و مرارتهای بسیاری است که برای رسیدن به توفیق، باید بهای آن را پرداخت. افرادی هستند که در راه رسیدن به توفیق، ‌از تحمل زحمت و محرومیت سر باز می‌زنند که این خود به معنی گذشت و چشم پوشیدن از موفقیت است. کسی که استعداد دارد، اگر یاد بگیرید که چطور از استعدادش استفاده کند، کاملاً موفق می‌شود و آن‌چنان به رضایت خاطر و آرامش درون دست می‌یابد که شناخت آن برای افراد غیر هم‌سطح خودش مقدور نیست. شاید حرف بیهوده یی نباشد اگر بگوییم شناخت شکست و دریافت دلایل آن هم، از جمله رموز موفقیت به شمار آید. اما غمبار ترین مساله این است که انسان،‌در سنین پیری و ایامی که نیروی جبران را از دست داده،‌پی ببرد که شکست‌خورده است. تلخ ترین حقیقت این است که انسان در سالهای ناتوانی و و پایان عمر، پی ببرد که از استعداد هایش به حد کافی بهره نگرفته و یا اینکه آن‌ها را در راه غلطی به کار برده است. تلخ تر از این حقیقت آن است که دریابد اشتباهش دیگر غیر قابل جبران است …