• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب چگونگی شادی

توضیحات : حتماً تا به حال با خود فکر کرده‌اید که شادی ژنتیکی است و یا به شرایط زندگی شما بستگی دارد؟ اگر با ژنتیک به ارث می‌رسد چگونه می‌توان شادتر شد؟ و اگر به شرایط زندگیمان بستگی دارد، چگونه می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم تا شادتر شویم؟ با کمک ۱۲ استراتژی افزایش شادی که در این کتاب معرفی شده است، می‌توانید سطح شادی خود را بالا برده و از زندگی بیشتر لذت ببرید. در آخر نیز توصیه‌هایی برای تشخیص افسردگی و کمک به درمان آن مطرح شده است. این اثر یکی از پرثمر‌ترین کتاب‌هایی خواهد بود که در طول عمر خود مطالعه می‌کنید.

یکی از نتایج حیاتی تحقیقات من بر روی ازدواج در دو دهه این است که روابط شاد با نسبت مثبت به منفی که ۵ به ۱ را می‌سازند، مشخص می‌شوند. به این معناست که به ازای هر جمله و رفتار منفی مثل انتقاد کردن، غر زدن، درس دادن پنج عمل مثبت وجود دارد. بالا بردن نسبت مثبت را هدف هفته‌ی خود قرار دهید. می‌توانید اول این کار را با افزایش تعداد دفعاتی که محبت‌تان را لفظی (مثل بیشتر گفتن یا ایمیل کردن «دوستت دارم»)، فیزیکی (نیازی به توضیح این مورد نیست) یا از طریق رفتارهای دیگر (مثل مهربانی) نشان می‌دهید، انجام دهید. یک بار شنیدم یک کارشناس خانواده می‌گفت «یک بوسه‌ی بی‌دلیل در حین انجام کارهای روزمره خانه معجزه می‌کند.»

نام کتاب : چگونگی شادی
نویسنده : سونجا لیوبومیرسکی
تعداد صفحه : 295
حجم فایل : 2,620 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.