• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

روح انسان در آخرت

دانلود کتاب داستانهایی از سفر آخرت

تاریخ : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

توضیحات :  در کتاب منازل الاخره به حقیقت مرگ می‌رسیم و اینکه مرگ پایان زندگانی انسان نیست، بلکه آغاز مرحله‌ای جدید از زندگانی اوست. مرگ دروازه‌ای گشوده به سوی حیات آخرت است. این کتاب به ما می‌گوید که آیا هنگام آن نرسیده است که با فراهم ساختن ره توشه آخرت، خود را برای کوچ ناگزیری که در پیش داریم آماده کنیم؟ آیا هنگام آن نرسیده است که از ملاحظه عمر رو به کاهش خویش و از دیدن مردن دیگران پرده فراموشی و غفلت را درهم بدریم و به خود آییم و برای سفر مرگ خویش زاد و توشه برگیریم؟

کتاب شریف با نگاهی حدیث شناسانه به همه منزلگاه‌هایی که بر سر راه مسافران آخرت قرار گرفته‌اند، در صدد نشان دادن تصویری روشن از هر یک از این منزلگاه‌ها برآمده و کوشیده است تا ضمن برشمردن اهمیت و خطرات هر جایگاه، ابزاری برای نجات از هول و وحشت هر کدام، و وسیله‌ای برای دستیابی به سلامت و مصونیت در هر مقام، ارائه دهد و خواننده کتاب را به اندیشه تدارک و جبران خطاهایی که در گردنه‌های خطرناک سفر آخرت موجب سقوط به دامن عذاب و عقاب الهی هستند، وادارد.

دانلود کتاب انسان در چرخه جهان و انسان در چرخه زندگی‎

تاریخ : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷

توضیحات : آنچه در این کتاب آمده است نتایجی است انکار ناپذیر از مجموعه دانسته های انسان و دست آوردهای تکنولوژیکی او و بر نویسنده حرجی نیست اگر برخی از نتایج حاصله از مقدمات ذکر شده مغایر با باورهای رایج و جمعی بوده باشد. با این حال تسری این نتایج به اموری سیاسی و نتیجه گیری های غیر واقعی مورد تائید نویسنده نخواهد بود و پاسخ به آنها را باید در جای دیگری جستجو نمود.

سرچشمه و آغاز هیچ چیز انسانی در بیرون از انسان و آنچه او را شکل میدهد نیست، همه چیز در رابطه با انسان شکل میگیرد، با نادیده گرفتن انسان و آنچه او را شکل میدهد و تحت هرعنوان هیچ بحثی در هیچ زمینهای به نتیجه نمیرسد. در آغاز هر بحثی باید انسان بعنوان اصلی ترین موضوع و موجود و عامل مورد نظر قرار گیرد، بدون توافق در مورد این مقوله اصلی یعنی انسان و خصوصیات و ساختار او هر بحثی به بیراهه میرود و نتایجی بی معنی و تهی بدست خواهد آمد.

دانلود کتاب اس‍رار م‍رگ‌ و زن‍دگ‍ی‌، زی‍س‍ت‍ن‌ ی‍ا ن‍اب‍ود ش‍دن‌

تاریخ : ۷ بهمن ۱۳۹۲

توضیحات : روح کلمه ایست به قدمت تاریخ انسان و جوهریست که بیش از هر مسئلۀ دیگر فکر انسان را به خود مشغول داشته است. از قدیم الایام تاکنون از مذاهب گرفته تا فلسفه های پیشرفته و فرهنگ عامه و حتی خرافات دربارۀ روح اظهار نظر کرده اند و ذهن بشر را درگیر مسئله و وجودی نموده اند که به شهادت بزرگترین دانشمندان علوم تجربی خود علم در اواخر قرن بیستم پاسخ جامع و مانعی برای آن ندارد. کامیل فلاماریون روح شناس قرن نوزدهم فرانسه , تحقیقات خود را چنین خلاصه می کند: ۱- روح مانند موجود واقعی وجود دارد و مستقل از بدن است. این پایه عقاید روح گرایان است که قبلا” به آن اشاره کردیم. ۲- دارای قوایی است که هنوز علم آنرا نشناخته است . روح می بیند, می شنود , فکر می کند و با دنیای خاکی در تماس است. اگر فکر کنیم هیچ احساسی ندارد اشتباه است. روح انسان دارای قدرت و اثرات فیزیکی است. ۳- روح از فاصلۀ دور و بدون مداخلۀ حسی از طریق تله پاتیک می تواند عمل کند. ۴- در طبیعت یک عامل روانی فعال و عامل وجود دارد که ماهیت آن بر ما پوشیده است و بالاخره امروز می توان یک چیز دیگر بر آن افزود.

دانلود کتاب عالم عجیب ارواح

تاریخ : ۱۳ آبان ۱۳۹۰

توضیحات : جوانی به نام محمد شوشتری که پدر و مادرش در تهران زندگی می کنند در یک حادثه اتومبیل رانی از دنیا رفته و جریان عجیب زندگی عالم بعد از مرگ خود را برای یکی از دوستانش در مدت ده شب هر شبی چند دقیقه که اوائل در خواب و بعد در بین خواب و بیداری و سپس در بیداری بوده و تمام مطالبش از طرفی با آخرین نظرات علماء علم الروح واز طرف دیگر با احادیث اسلامی کاملا تطبیق می کند چنین نقل کرده است . ماجراهای واقعی و مستند از نویسنده و عالم ایرانی استاد سید حسن ابطحی که در دوران انقلاب خیلی زحمت کشیدند . این کتاب را می توان به جرأت یکی از کتاب های مستند از انفاقات ماوراءالطبیعه دانست .